کد خبر : 26696
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 14:26
-

برگزاری دوره های آموزشی مربیگری فوتسال

برگزاری دوره های آموزشی مربیگری فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از برگزاری دوره های آموزشی مربیگری فوتسال بانوان در استان ها خبر داد. دوره مربیگری سطح یک فوتسال بانوان آسیا مرداد امسال به میزبانی خراسان رضوی و با حضور مربیان استان های خراسان شمالی، گلستان، خراسان رضوی، سمنان و خراسان جنوبی برگزار می شود. دوره مربیگری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از برگزاری دوره های آموزشی مربیگری فوتسال بانوان در استان ها خبر داد.
دوره مربیگری سطح یک فوتسال بانوان آسیا مرداد امسال به میزبانی خراسان رضوی و با حضور مربیان استان های خراسان شمالی، گلستان، خراسان رضوی، سمنان و خراسان جنوبی برگزار می شود.
دوره مربیگری سطح یک فوتسال آقایان آسیا هم در اواخر مرداد با حضور نمایندگان استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان در کرمان برگزار خواهد شد.
مرحله نخست دومین دوره آموزشی مربی گری درجه حرفه ای فوتبال آسیا از ششم تیر و مرحله دوم این دوره آموزشی از یکم خرداد به مدت ۲۱ روز در تهران و به میزبانی آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.
در این دو دوره ۳۰ شرکت کننده حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۰۱

از کمیته آموزش خواهش میکنم یک کلاس هم مخصوص بچه خوبهایی که کلاس نرفته اند و مدرک ندارند و توی لیگ مربی و سرمربی هستند جداگانه بگذارند
آخه نیست بچه خوب هستند درست نیست که مثل بچه بدها بروند سر هر کلاسی بنشینند و چیز یاد بگیرند !
واسشون افت داره !!!