کد خبر : 26671
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 10:29
-

شمسایی:از ناصری و حیدریان دعوت به همکاری کردم/باید نفراتی گزینش شوند که مجبور به گرفتن بازیکن قرضی نباشیم

شمسایی:از ناصری و حیدریان دعوت به همکاری کردم/باید نفراتی گزینش شوند که مجبور به گرفتن بازیکن قرضی نباشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی- بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: به دلیل فشردگی رقابت‌های تیم در لیگ کشوری رقابت‌های آسیایی برنامه‌ها در اولین فرصت تنظیم شد تا مورد تأیید مسئولان عالی شرکت تأسیسات دریایی قرار گیرد. وحید شمسایی افزود: ضمن این برنامه برپایی ۲ اردو که یکی از آنها به صورت برگزاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی- بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: به دلیل فشردگی رقابت‌های تیم در لیگ کشوری رقابت‌های آسیایی برنامه‌ها در اولین فرصت تنظیم شد تا مورد تأیید مسئولان عالی شرکت تأسیسات دریایی قرار گیرد.

وحید شمسایی افزود: ضمن این برنامه برپایی ۲ اردو که یکی از آنها به صورت برگزاری رقابت بین‌المللی و دیگری در قالب اردویی سنگین جسمانی در کیش تدوین شد، زیرا بازیکنان به دلیل نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، دوری از رقابت‌ها و بالا بردن قدرت جسمانی بازیکنان باید به صورت فشرده در اردو قرار گیرند البته تمام این برنامه‌ها بستگی به زمان آغاز لیگ برتر فوتسال دارد در صورتیکه زمان کافی نداشته باشیم بر پایی دو اردوی داخلی و خارجی کار مشکلی است.

وی در خصوص احتمال اعمال تغییرات در کادر فنی افزود: اعمال تغییر در کادر فنی به تصویب بودجه توسط مدیران باشگاه بستگی دارد اما این حرف به معنی کنار گذاشتن مربیان فصل گذشته نیست زیرا شمسایی، قهرمانی، داداشی و ناصری گروه خوبی را تشکیل دادند که منجر به قهرمانی تیم شد با وجود اینکه ناصری به دلیل مشکلات خود از تیم خارج شد اما بار دیگر برای حضور در کادر فنی از وی دعوت می‌کنم .
آقای گل جهان در مورد همکاری با همبازی سابق خود گفت : رضا حیدریان نیز یکی از گزینه‌های مربیگری بود که پیشنهادم را برای حضور در تیم رد کرد اما برای جام باشگاههای آسیا بار دیگر پیشنهادم را تکرار می‌کنم. در کل چند مربی به کادر فنی اضافه خواهند شد تا نفرات تکمیل و تیمی قدرتمند را هدایت کند.

شمسایی در خصوص جذب بازیکن و گرفتن بازیکن قرضی از تیم‌ها برای رقابت‌های آسیایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۰ بازیکن را برای جذب در لیست خرید قرار دادیم که با تصویب بودجه تیم، مذاکرات را با این افراد آغاز می‌کنیم ۴ بازیکن سهمیه‌ایی و یک بازیکن غیر سهمیه‌ایی می‌گیریم.
وی ادامه داد: در انتخاب افراد دقت زیادی به خرج می‌دهیم زیرا با توجه به احتمال آغاز لیگ برتر قبل از رقابت‌های آسیایی باید نفراتی گزینش شوند که مجبور به گرفتن بازیکن قرضی نباشیم و مهره‌ها در طول رقابت‌های تیم با هم هماهنگ شویم این هم از بدشانسی ما است که پس از دو سال تیم تأسیسات دریایی باید در رقابت‌های لیگ و آسیا همزمان حاضر شود .
شمسایی افزود : در مورد گرفتن بازیکن قرضی نیز حمایت کامل افتخاری را دارم زیرا وی در صحبت‌هایش گفت هر بازیکنی را که بخواهم با مساعدت وی از باشگاهها می‌گیرد در این بحث نیاز بزرگی به یاری باشگاهها دارم که امیدوارم همکاران ما را حمایت کنند.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی اظهار داشت: هیچ کس به جز یک مربی درک نمی‌کند که کنار گذاشتن بازیکنانی که زحماتشان کسب عنوان به قهرمانی منجر نشده تا چه تلخ است به همین دلیل می‌گویم من کسی را از تیم بیرون نمی‌کنم و تنها مهره‌هایی گزینش می‌شوند که به تقویت نقاط ضعف تیم کمک کنند مصدومیت خودم هم با انجام فیزیوتراپی قابل حل است اما شرکت در دو رقابت پایانی فصل پیش وضعیت مصدومیتم را وخیم کرده که امیدوارم با همیاری پزشکان به رقابت‌ها برسم.

در پایان از دستم را به سوی تمام مربیان دوستان و همکارانم در لیگ دراز می‌کنم تا حمایتشان را داشته باشم زیرا به تنهایی قادر به پشت سر گذاشتن این مرحله مشکل نخواهم بود امیدوارم گروه خانواده فوتسال حمایت خود را از مجموعه تیم تأسیسات دریغ نکنند.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید چهارشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

آقای شمسایی اگر مایل هستید وفایی و اروجی رو برای آسیا بردارید اروجب اعلام کرد که دوست داره از تیم جدا شده و وفایی هم مطمئنن دوست نداره تو اون فضای بی اخلاقی کار کنه هم برای تیم شما خوب میشه هم این بچه ها امکان ترنسفر پیدامیکنند هم اینکه شریفی با خروج بازیکنای خوب قم از فوتسال قم از وقتی اومده مثل تقی زاده کوهستانی دهقان ایلانلو محسن حسن زاده ووو شاید دست از سر فوتسال قم برداره !

نام چهارشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

تو در حد واندازه ای نیستی که اسطورهای مثل محمد رضا حیدریان بیاد زیر دست تو کار کنه تو باید بری زیر دست آقای حیدریان کار کنی هنوز خیلی مونده به آقای حیدریان برسی!!

محمدرضا هدایتی چهارشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

چی میگی داداش وحید شمسایی اقای گل جهان چه ربطی به حیدریان داره

نام ... چهارشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

آقای شمسایی یک دروازه بان خوب هم میخواهی زیرا نمیتوانی زیاد به نظری تکیه کنی.

عسگری جمعه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۱۵

اول برید درمورد روحات این مردخدا تحقیق کنید وبعد حرف بزنیداو از خانواده اصیل ومحترمی میباشد وهمیشه خودرا خادم مردم ودوستان میداند خدا حافظ ونگهدارش باشد