کد خبر : 26695
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 14:24
-

طیبی :پیشنهادات را بررسی می کنم تا یک تصمیم بسیار خوب بگیرم

طیبی :پیشنهادات را بررسی می کنم تا یک تصمیم بسیار خوب بگیرم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لژیونر فوتسال ایران با بیان اینکه دو سال بازی در لیگ روسیه به اندازه چند سال به او کمک کرده است، گفت: بعد از بررسی پیشنهاداتم، بهترین تصمیم را برای فصل آینده می‌گیرم. حسین طیبی که به همراه علی اصغر حسن زاده دومین سال حضور خود را در لیگ فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لژیونر فوتسال ایران با بیان اینکه دو سال بازی در لیگ روسیه به اندازه چند سال به او کمک کرده است، گفت: بعد از بررسی پیشنهاداتم، بهترین تصمیم را برای فصل آینده می‌گیرم.
حسین طیبی که به همراه علی اصغر حسن زاده دومین سال حضور خود را در لیگ فوتسال روسیه پشت سر می‌گذارد، درباره آخرین شرایط تیم نوریلسکی، صعود این تیم به فینال جام حذفی و تصمیمش برای ماندن یا جدایی از لیگ روسیه صحبت کرد. گفتگوی طیبی در زیر می‌آید:

سال تحویل بیدار بودم
ما که برای نوروز تعطیلاتی نداشتیم و درگیر مسابقات بودیم. فکر نمی‌کنم روس‌ها چیزی از عید نوروز و سفره هفت سین بدانند. با این حال من سال تحویل همانند سالهای گذشته بیدار بودم.

اتفاق بزرگ تیم ما صعود به فینال جام حذفی بود
خدا را شکر از شرایط خودم در تیم نوریل روسیه راضی هستم. شرایط تیم ما (نوریلسکی روسیه) امسال خیلی خوب است و توانستیم حتی به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم که این یک اتفاق بسیار بزرگ بود. ما با تیم‌های خوبی در جام حذفی بازی کردیم و توانستیم به فینال برسیم. در این مدت فشار خیلی زیادی را تحمل کردیم چون بازی های لیگ و جام حذفی در روسیه همزمان برگزار می شود و ما هر سه روز یک بار بازی می‌‍کنیم.

تمام تمرکزمان روی بازی با دینامو مسکو است
در لیگ برتر هم شرایط بدی نداریم ولی تمام تمرکزمان فعلا روی فینال جام حذفی روسیه است که باید با تیم دینامو مسکو بازی کنیم. می‌خواهیم با شکست تیم دینامو به عنوان قهرمانی جام حذفی برسیم.

این دو سال به اندازه چند سال به من کمک کرد
بازی کردن در لیگ روسیه به من خیلی چیزها آموخت. همین که یک فوتسالیست در لیگی بازی کند که همه چیزش حرفه ای است و تمام مسائل سر جای خودش قرار دارد خیلی خوب و مفید است. فکر می‌کنم در این دو سال که در روسیه هستم چه از نظر فوتسالی و چه از نظر تجربی به اندازه چندین سال به من خیلی کمک کرد.

لیگ روسیه فشرده‌ترین لیگ دنیاست
به نظر من لیگ روسیه فشرده ترین لیگ فوتسال دنیاست. چون هر تیم در ۲ تایم ۵۰ دقیقه ای مفید بازی می‌کند و مجددا روز بعد هم بازی می کنند. به همین خاطر باید همیشه شرایط بازیکنان خوب باشد و با تمرکز به میدان بروند. بازی کردن در لیگ روسیه آسان نیست به خصوص برای بازیکنان خارجی مثل ما که همیشه باید آماده باشند به تیمشان کمک کنند. هرچند این فصل مصدوم شدم و چند بازی را از دست دادم با این حال در لیگ برتر موفق شدم ۳۰ گل بزنم و در جام حذفی هم چهار گله هستم.

بعد از اتمام لیگ بهترین تصمیم را می‌گیرم
فکر می‌کنم لیگ روسیه۴۰ روز دیگر به اتمام برسد. ان شاء الله بعد از اتمام مسابقات لیگ روسیه شرایط را می‌سنجم و پیشنهاداتی را که دارم بررسی می کنم تا برای فصل آینده یک تصمیم بسیار خوب بگیرم.

برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم
برای تیم ملی در سال جدید آرزوی موفقیت دارم. همیشه گفته ام پوشیدن پیراهن تیم ملی برای حسین طیبی افتخار بزرگی است. اگر به تیم ملی دعوت شوم با تمام وجودم در خدمت تیم ملی خواهم بود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

سلطان فوتسال اسیا فقط حسین طیبی

هوادار جمعه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

داش حسین افتخار مشهدی