کد خبر : 26715
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 15:44
-

کمیته دورِهمی!

کمیته دورِهمی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا افتخاری چند ماه پیش به دنبال افزایش هجمه علیه کمیته فوتسال و انتقاد از مدیریت جزیره ای و خود مختار بودن او، ایده تشکیل کمیته فنی را مطرح کرد تا تصمیمات به صورت مشورتی اتخاذ شود. کمیته ای نیز ناشیانه یا زیرکانه با حضور منتقدان اصلی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا افتخاری چند ماه پیش به دنبال افزایش هجمه علیه کمیته فوتسال و انتقاد از مدیریت جزیره ای و خود مختار بودن او، ایده تشکیل کمیته فنی را مطرح کرد تا تصمیمات به صورت مشورتی اتخاذ شود.

کمیته ای نیز ناشیانه یا زیرکانه با حضور منتقدان اصلی تشکیل شد. حسین شمس که از بیخ و بن با سیساست های کمیته فوتسال مخالف بود، علی رعدی هم از منتقدان اصلی خسوس به حساب می آمد و محمد حسن انصاری فر نیز با وجود دوری چند ساله از فوتسال موافق شرایط فعلی نبود.

در کنار این نفرات، عباس ترابیان، علی کفاشیان و رضا افتخاری نیز حضور داشتند. در ابتدا کمیته فنی هیچ هدفی را دنبال نمی کرد و یک جلسه برای معرفی اعضا تشکیل شد. در همان جلسه سه منتقد یعنی شمس، رعدی و انصاری فر بدون درنگ خواستار تغییرات اساسی در راس تیم ملی شدند.

بعد از برگزاری جلسه اول و دوم و به دنبال تقسیم وظایف نیز مشکلات و اختلافات بالا گرفت. ترابیان که به عنوان سخنگو انتخاب شده بود، از اظهار نظرهای افتخاری و اعلام اخبار مربوط به جلسات گله داشت. در ادامه نیز با انتخاب ترابیان به عنوان رئیس کمیته فنی، افتخاری احساس خطر کرد که مبادا سناریوی برکناری اش به این شکل کلید خورده باشد.

اما با وجود تمام این مشکلات، نفرات اصلی کمیته فنی یعنی کفاشیان، ترابیان و افتخاری نیاز داشتند تا با کنار گذاشتن منتقدان نفس راحتی در جلسات بکشند. مسئولیت تشکیل کمیته فنی در ابتدا با افتخاری بود و او برای کاهش هجمه ها مجبور به دعوت منتقدان شد اما با انتخاب ترابیان به عنوان نفر اول کمیته داستان کمیته فنی به کل عوض شد.

زلزه ۱۰ ریشتری کمیته فنی با کنار کشیدن اولین عضو آغاز شد. انصاری فر که همان ابتدا بو برده بود این کمیته راه به جایی نمی برد قبل از برگزاری دومین جلسه کنار رفت. حسین شمس و علی رعدی نیز بدون اعلام هیچ دلیلی از این گروه خط خوردند. در ادامه نیز اعلام شد فوتسال بانوان و فوتبال ساحلی نیز در این کمیته عضو خواهند داشت. این در حالی است کمیته از ابتدا از جانب افتخاری و مخصوص فوتسال تشکیل شده بود. اما در حال حاضر با وجود نامگذاری آن به کمیته فنی فوتسال، نمایندگان فوتبال ساحلی و فوتسال بانوان هم به عضویتش در آمده اند.

اما قسمت جالب ماجرا به اعضای جدید فوتسالی باز می گردد. علی صانعی و مصطفی عمادی امروز به عنوان جایگزین های شمس و رعدی معرفی شدند. اتفاقی که از دو منظر قابل بررسی است.

ابتدا دیدن نام ترابیان، صانعی و عمادی در کنار یکدیگر ما را بی اختیار به یاد ترکیب تیم ملی در سال های نه چندان دور می اندازد. ترکیب دلخواه رئیس سابق فوتسال که کار کردن با آن ها بسیار راحت تر از شمس، رعدی و انصاری فر است. بنابراین با این انتخاب ها باید منتظر کمیته کاملا منفعلی باشیم که قرار است دور هم گل گفته و گل بشنوند.

اما تشکیل این کمیته دورهمی نشان دهنده موضوع دیگری هم هست. اینکه افتخاری دیگر در معادلات فوتسال جایی ندارد و تنها در تصمیم گیری ها کلان، یک رای از بین پنج رای را خواهد داشت!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به جا ش بنویسید: کمیته ترابیان و همیاران!!!!!!!!