کد خبر : 26932
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 14:21
-

اسپانیا هم بخواهد،نمی‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم/شمسایی سرمربی امید می شود!

اسپانیا هم بخواهد،نمی‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم/شمسایی سرمربی امید می شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حرف های ضد و نقیض و پارادوکس گونه رئیس کمیته فوتسال تمامی ندارد. اینکه یا وعده ای بدهد و عملی نشود و یا حرف ها و مصاحبه های خود را نقض کند و حتی حضور در فوتسال را برای خود دردسر بداند و … این بار هم در مصاحبه ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حرف های ضد و نقیض و پارادوکس گونه رئیس کمیته فوتسال تمامی ندارد.
اینکه یا وعده ای بدهد و عملی نشود و یا حرف ها و مصاحبه های خود را نقض کند و حتی حضور در فوتسال را برای خود دردسر بداند و …
این بار هم در مصاحبه ای جدید سیدرضا افتخاری قسمتی از مصاحبه های پیشین خود را نقض کرده است.
این اظهارات را بخوانید تا با هم قول باشید:
رییس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که شائبه‌ای به وجود آمده که حضور ترابیان در فوتسال به معنی تغییرات در این کمیته است، اظهار کرد: یک نفر می‌آید و نقطه نظرات خود را می‌گوید که سندیت هم ندارد و عده‌ای هم دنباله‌ رو او می‌شوند. این افراد یا ما را نمی‌شناسند یا نمی دانند که فوتسال صاحب و تشکیلاتی دارد. خود من ترابیان را به کفاشیان پیشنهاد کردم. او برای فوتسال زحمت کشیده و آمده است که به ما کمک کند. در جای دیگر خود من به او پیشنهاد کردم که ستاد جام باشگاه‌های آسیا را تشکیل دهد. اینطور هم نیست که تا مادام‌العمر در این کمیته بمانم. اگر کسی لایق‌تر از من وجود داشته باشد فوتسال را به او تحویل می دهم. فوتسال به جز دردسر چیزی برای من ندارد.

افتخاری افزود: درباره حق پخش مسابقات قرار است که جلساتی داشته باشیم. اما مهم‌ترین مسئله قبل از حق پخش پیدا کردن اسپانسری است که با او توافق کنیم که ما واسطه بین آن‌ها و صدا و سیما باشیم. البته هنوز اسپانسری را مدنظر نداریم چرا که جلسات ستاد جام باشگاه‌ها شروع نشده است.

وی افزود: آماری به دست آوردم که سال گذشته ۷۰۰ تیم در رده‌های مختلف فوتسال حضور داشته‌اند و با این حساب ۲۴۰۰ بازیکن به طور مستقیم در رشته فوتسال بازی کرده‌اند. با این جمعیت و برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم، کمک بزرگی به ورزش کشور کرده‌ایم. ما بیشتر دنبال این چیز‌ها هستیم تا آمدن و رفتن افراد مختلف که برخی رسانه‌ها آن را بزرگ می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود شمسایی بعد قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا سرمربی‌ تیم ملی فوتسال می‌شود، اظهار کرد: چنین چیزی وجود ندارد. قرار ما بر این است که بعد از سال ۲۰۱۶ به تیم ملی بیاید. قبلا هم گفته‌ام که او سال ۲۰۱۷ با تیم ملی امید در آسیا شرکت می‌کند و آهسته آهسته به تیم ملی بزرگسالان اضافه می‌شود. نمی‌توانیم که تا مادام‌العمر خسوس را در ایران نگه داریم.

رییس کمیته فوتسال درباره اردوها و برنامه‌هایی که برای تیم‌ملی در نظر گرفته‌اند، گفت: اوایل خرداد اردویی را در کمپ تیم‌ملی داریم و اوخر خرداد هم به مسابقات پرتغال می‌رویم. مهر‌ماه هم به ایتالیا می‌رویم که با تیم ملی این کشور دیداری انجام دهیم. اگر هم که مسابقات گرندپری برگزار شود در آن مسابقات شرکت می کنیم. درباره دیدار با اسپانیا هم باید بگویم که چنین دیداری نداریم و اگر آن‌ها هم بخواهند ما نمی‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم.

رییس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آتی لیگ فوتسال، مذاکراتی را برای پخش مستقیم این رشته با صدا و سیما انجام داده‌اید، گفت: سیاست شبکه سه این است که بار خود را سبک‌تر کرده و برنامه‌های خود را به شبکه ورزش واگذار کند. مسابقات ورزشی هم که زیادتر شده‌اند. پارسال ارتباط خوبی با شبکه ورزش داشتیم و آن‌ها مسابقاتی را که از اهیمت زیادی برخوردار بودند را به صورت مستقیم پخش می کردند. البته فوتسال هم علاقه‌مندان زیادی دارد. مسئولان صدا و سیما به دنبال این هستند که وقت بیشتری را برای این رشته بگذارند که ما هم استقبال کردیم. به آن‌ها گفتیم که حاضریم هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم که هر زمانی مدنظرشان است، برای برگزاری مسابقات در نظر بگیریم. مسابقات هم که پخش مستقیم شود، لیگ رونق زیادی پیدا می کند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۹:۰۴

آقای رییس پارسال چه هماهنگی شما با شبکه ورزش کردید این که خود باشگاهها بودند که پول پرداخت کردند تا بازیهاشون پخش بشه اونوقت چطوریه ورزشهایی مثل فوتبال بسکتبال والیبال تکواندو و…از شبکه ۳ پخش میشه حالا به فوتسال که رسید سیاست فرق میکنه ؟بابا تورا خدا اینقدر فکر نکن بقیه احمقند