کد خبر : 26948
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 14:37
-

سرمربی دینامو مسکو: نوریل با طیبی و پاناموریف به یک تیم کاملا هجومی تبدیل خواهد شد/ نباید بازی فیزیکی را ببازیم

سرمربی دینامو مسکو: نوریل با طیبی و پاناموریف به یک تیم کاملا هجومی تبدیل خواهد شد/ نباید بازی فیزیکی را ببازیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیوید مارین سرمربی تیم فوتسال دینامو مسکو روسیه در گفتگو با سایت این باشگاه اظهار داشت: تیم نوریلسکی در بازی برگشت با بازگشت این دو بازیکن محروم خود به طور قابل توجهی در فاز حمله غنی خواهد شد اما بعید است که ما تاکتیک خود را در این بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیوید مارین سرمربی تیم فوتسال دینامو مسکو روسیه در گفتگو با سایت این باشگاه اظهار داشت: تیم نوریلسکی در بازی برگشت با بازگشت این دو بازیکن محروم خود به طور قابل توجهی در فاز حمله غنی خواهد شد اما بعید است که ما تاکتیک خود را در این بازی عوض کنیم و همچون دیدار اول به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: ما در بازی اول هدفمان پیش از هر چیز کسب نتیجه‌ای بود که بتوانیم در بازی برگشت با آرامش و بدون استرس و فشار بازی کنیم که بازیکنان ما تلاش خود را در این راستا انجام دادند. من از بازیکنانم تشکر می کنم که تلاش خود را انجام دادند، آنها در آستانه کسب یک جام باارزش قرار گرفته اند.

سرمربی دینامو مسکو در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به انجام بازی در مسکو، این بازی یک بازی تشریفاتی نخواهد بود؟ متذکر شد: من مطمئن هستم که نوریلسکی فقط برای پیروزی و کسب نتیجه مطلوب به مصاف ما خواهد آمد و به همین خاطر نیز بازیکنان من تلاش خواهند کرد تا پیروزی نهایی را جشن بگیریم و جام را از آن خود کنیم.

دیوید مارین در خاتمه بازی برگشت را یک بازی فیزیکی و درگیرانه پیش بینی کرده و متذکر شد تیمش نباید بازی فیزیکی را به بازیکنان آماده نوریلسکی ببازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

حسین طیبی برا هرتیمی خطرناکه واقعا خیلی فراتر از اسیاست

hadi یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

بهترینه اقا حسین