کد خبر : 26888
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 11:08
-

مصاف بانوان با مجارستان، اسپانیا و روسیه

مصاف بانوان با مجارستان، اسپانیا و روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،المیرا ثمینی پور، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال از ۱۷ فروردین ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شد که بازیکنان در این دوره از اردو تمرینات بدنسازی، هوازی، آمادگی جسمانی و فعالیتهایی که کادر فنی از آنها خواسته بود را انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،المیرا ثمینی پور، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال از ۱۷ فروردین ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شد که بازیکنان در این دوره از اردو تمرینات بدنسازی، هوازی، آمادگی جسمانی و فعالیتهایی که کادر فنی از آنها خواسته بود را انجام دادند. صبح فردا(۲۳ فروردین ماه) آخرین تمرین تیم ملی در اولین مرحله از اردوی آماده سازی در سال جدید به پایان می رسد و بازیکنان به شهرهای خود باز خواهند گشت.
وی افزود: ملی پوشان پس از استراحتی ۷ روزه ، از روز سی ام فروردین ماه در کمپ تیم های ملی حاضر خواهند شد تا تمرینات خود را برای مسابقات پیش رو( تورنمنت فوتسال در روسیه و قهرمانی آسیا) پیگیری کنند.
سرپرست تیم ملی فوتسال در پایان گفت: تورنمنت فوتسال بانوان به میزبانی روسیه از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می شود که تیم های مجارستان؛ اسپانیا و روسیه به همراه ایران به رقابت با هم می پردازند. در دوره گذشته تیم ملی ایران عنوان سوم این دوره از تورنمنت را به خود اختصاص داد. با توجه به اتمام رقابتهای لیگ برتر، معتقدم حضور ملی پوشان در مسابقات مختلف می تواند به آمادگی و کسب تجربه بازیکنان کمک بسزایی کند. در واقع بازیکنان در تورنمنت فوتسال روسیه محک جدی خواهند خورد چرا که به مصاف تیم های قدری از اسپانیا و روسیه و مجارستان می روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.