کد خبر : 26891
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 10:58
-

۶ جلسه محرومیت و ۳۰ میلیون جریمه نقدی برای پایاسازه / محرومیت برای سرپرست و سرمربی گیتی پسند

۶ جلسه محرومیت و ۳۰ میلیون جریمه نقدی برای پایاسازه / محرومیت برای سرپرست و سرمربی گیتی پسند
کمیته انضباطی رای دیدار تیم های پایاسازه تبریز و گیتی پسند اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته انضباطی پس از یک ماه از پایان لیگ،رای دیدار تیم های پایاسازه تبریز و گیتی پسند اصفهان را اعلام کرد.
در این مسابقه که از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال آقایان روز ۱۵ اسفند ماه ۹۳ برگزار شد. به دلیل اعتراض به داور، ورود غیر قانونی و جنجال و تحریک تماشاگران از سوی مجید زارعی، سرمربی تیم پایاسازه تبریز، وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ به سه جلسه محرومیت و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین به دلیل رفتار غیر ورزشی و ایجاد اغتشاش بعد از اخراج ناصر رهنما، مربی تیم پایا سازه تبریز از سوی داور، وی نیز به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
گفتنی است، تیم پایا سازه تبریز به دلیل تخلف تماشاگران، پرتاب بطری آب به داخل زمین، ورود به زمین بازی و برخورد زننده با داور و درگیری با بازیکنان گیتی پسند اصفهان باید مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
لازم به ذکر است، به دلیل تخلفات شمس، سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان به داوران و نماینده بازی و رفتار غیر ورزشی، وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و جریمه نقدی ۵ میلیون ریالی را باید طبق اعلام کمیته انضباطی پرداخت کند.
مهدی پاسیان، سرپرست تیم گیتی پسند نیز به دلیل اعتراض به داوران در پایان بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

خسته نباشید بعد از اینکه سر گینی پسندا بردید دارید باج میدید

نام ... شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

شمس گیتی پسند که سرمربی نیست این آقا تدارکات تیمه…..درضمن باید به کمیته فوتسال شخص آقای جابری قانون مدار تبریک گفت این آقای شمس چندساله که کارش همینه وقرار بود اصلا براش هیچ گونه کارتی وبه هرسمتی صادر نشه ولی اینم ازاون متاسفانه های همیشگیه که باید گفت!!!!!!

نام ... شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

افرادی مثل شمس و پاسبان رو باید از این فوتسال بیرون انداخت اونها فقط درد سر و حاشیه درست میکنن و چسبیده به فوتسال هستند.ادمهای درست و حسابی توی فوتسال اصفهان کم نیستند که این اقایون بیان سمت بگیرن.اینها همه زیر سر علی طاهریه.

اصفهون یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۲۸

پس داوربازی ترابی از کرج که افتضاح بودوچک افسری جریمه ضارب بی لیاقتی داوراول بازی

نام ... یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

حالا اگه مثل بقیه مواردی که به نفع تیمی مثل گیتی بود همان موقع آقای طاهری همه را مجبور میکرد که فوری جلسه بگذارند و رای بدهند!
در ضمن آقایانی که به رفتار آقای احمد شمس اعتراض میکنند بدانند ایشان دقیقا به وظایف خود عمل کرده اند
اصلا برای انجام همین کارها مشغول بکار شدند و اگر اینگونه کارها را در بازیهای مختلف انجام نمی‌دادند به وظیفه خود عمل نکرده بودند!
بابا اینطور آدمها قیمتی هستند و با وجود کار اینگونه افراد در تیمهای مختلف است که بسیاری نتایج رقم میخورد و مقامها کسب میشه!
پس بیاییم قدر آنها را بیشتر بدانیم و امسال هم که سال همدلی است پیشنهاد میشه یک هفته از مسابقات این فصل جهت تشکر از خدمات این عزیزان به فوتسال ما به نام آنها نامگذاری بشه و با دسته گل و هدیه ای در خور آنها از ایشان تشکر بشه!!!