کد خبر : 27046
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 18:25
-

احمدی:با تجربه شمسایی و جذب بازیکن جدید توانایی قهرمانی آسیا را داریم

احمدی:با تجربه شمسایی و جذب بازیکن جدید توانایی قهرمانی آسیا را داریم

ملی پوش جوان تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت خود به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: یک هفته است که گچ پایم را جدا کرده ام و در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم و از هفته آینده امکان نرم دویی خواهم داشت. حمید احمدی در ادامه افزود: با توجه به آغاز تمرینات فردی و برنامه

ملی پوش جوان تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت خود به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: یک هفته است که گچ پایم را جدا کرده ام و در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم و از هفته آینده امکان نرم دویی خواهم داشت.
حمید احمدی در ادامه افزود: با توجه به آغاز تمرینات فردی و برنامه پزشکی که دارم از اواخر ماه می توانم به تمرینات گروهی اضافه شوم و عملا از ابتدای خرداد با بدنسازی امکان بازی خواهم داشت.
وی در خصوص تیم فصل آینده خود گفت: یک سال دیگر با تاسیسات دریایی قرار داد دارم و قرارداد سال دومم به شرط توافق مال است و برای ادامه حضور نیز با آقای شمسایی صحبت کرده ام.
احمدی افزود: خودم تمایل دارم در کنار وحید شمسایی باشم و به همراه گروهی که داریم بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم ولی اگر شمسایی نماند تمایلی به ماندن در تاسیسات ندارم.
وی در خصوص شانس قهرمانی این تیم در جام باشگاه های آسیا گفت: اگر شمسایی در تاسیسات بماند و بازیکنان مورد نظر جذب شوند با تجربه ای که او دارد و توانایی فنی که در این دو سال مربیگری خود نشان داده است ، می توانیم قهرمانی شویم.
احمدی در پایان در خصوص آرزوی خود برای سال ۹۴ گفت: آرزو دارم امسال در جام باشگاه ها و جام ملتها آسیا با کسب قهرمانی طلسم قهرمان نشدن ایران در چند سال اخیر در آسیا را بشکنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

به من فقط وعده الکی دادی ومیپیچوندیم ولی گهی زین به پشت وگهی پشت به زین