کد خبر : 27066
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 23:37
-

به شمسایی گفتم اگر نتوانست مهره‌های مدنظرش را بگیرد، حاضرم کمک کنم/ تشنه بازی در اسپانیا هستم

به شمسایی گفتم اگر نتوانست مهره‌های مدنظرش را بگیرد، حاضرم کمک کنم/ تشنه بازی در اسپانیا هستم

بهروز جعفری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص پیشنهاد تاسیسات برای حضور در جام باشگاههای آسیا اظهار داشت: آرزوی هر بازیکنی است که که برای شمسایی و در کنار او بازی کند ضمن اینکه من از روزی که به اسپانیا آمده ام از ایشان خیلی مشورت گرفته ام. شمسایی خیلی باعث پیشرفت

بهروز جعفری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص پیشنهاد تاسیسات برای حضور در جام باشگاههای آسیا اظهار داشت: آرزوی هر بازیکنی است که که برای شمسایی و در کنار او بازی کند ضمن اینکه من از روزی که به اسپانیا آمده ام از ایشان خیلی مشورت گرفته ام. شمسایی خیلی باعث پیشرفت من شده است علی الخصوص در زمان حضورمان در باشگاه دبیری که تجربه‌ای فوق‌العاده برای من بود.

وی افزود: تاسیسات دریایی نماینده ایران است و باعث افتخارم نیز خواهد بود که بیایم و با کمال میل به نماینده کشورم در آسیا کمک کنم. اما یک نکته هم هست که اگر به ایران بیایم باید به قولم عمل کنم چراکه پیش از رفتن به اسپانیا به لحاظ اخلاقی به تیم دبیری و افشین دبیری قول داده‎ام که اگر برگردم به تیم دبیری برمی‌گردم.

جعفری تاکید کرد: اگر قرار شد به تاسیسات بروم باید اول با آقای دبیری صحبت کنم البته که ایشان دلیل کارم را می داند و مطمئن هستم اگر آمدنی شوم قبول می‌کند چون آدم بزرگی است و همه چیز را بزرگ می‌بیند. افشین دبیری همیشه به صلاح فوتسال تصیم گرفته و ایشان هم دوست دارد که تاسیسات که نماینده ایران است با قدرت کامل شرکت کند و مقام قهرمانی را بگیرد. به هر حال باید پذیرفت که ایران چند سالی است چه در رده باشگاهی و چه ملی نتوانسته در آسیا موفق باشد.

behroz1

لژیونر ایرانی بورلا که در آستانه تعطیلات پایان فصل اسپانیا قرار دارد تعیین تکلیفش را منوط به اتفاقات چند روز آینده می‌داند: باید دید در چند روز آینده چه تصمیمی گرفته می‌شود. اگر شمسایی بگوید بیا و وضعیت باشگاه تاسیسات و بودجه آنها مشخص شود می توانم راحت تر تصمیم بگیرم. به هر حال در تعطیلات لیگ اسپانیا ۱۰روزی به ایران برمی‌گردم و باید قبل از برگشت به ایران وضعیت قراردادی خودم را در اینجا مشخص کنم.

وی از پیشنهاد تمدید قرارداد مسئولان باشگاه بورلا خبر داده و متذکر شد: مربی ما با اینکه یکسال دیگر قرارداد داشت به دلیل مشکلات و دوری از خانواده‌اش در مادرید توافقی در حال جدا شدن از تیم ماست. مسئولان باشگاه می‌گویند که منتظر لیست مربی جدید هستند اما برای ماندنم ابراز تمایل کرده و خواسته‌اند قبل از رفتن به ایران تمدید کنم. اما باید دید مربی کیست و باشگاه برای سال آینده در چه حدی می‌خواهد تیمداری کند.

جعفری در خاتمه متذکر شد: به همین خاطر با مشورتی که با مربی تیممان «خوان لو» داشتم فعلا دست نگه داشته‌ام تا بررسی کنم ببینم که صلاح هست که قراردادی امضاء کنم برگردم یا خیر. ضمن اینکه از یک، دو تیم اسپانیایی هم که رودررو بازی‌ام را دیده‌اند نیز پیشنهاد گرفته و صحبت کرده‌ام تا اگر بورلای فصل بعد دلخواهم نبود در لیگ اسپانیا بمانم چراکه هنوز به بازی در این لیگ عطش دارم. اولویت اول من بورلا است چون باشگاه مرا می‌خواهد و روندم رو به رشد بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۳۶

این چه وضع نظر سنجیه که از شب تا صبح به صورت غیر واقعی چند صد تا رای اضافه میشه؟!
اگر علاقه دارید معصومی انتخاب بشه ، چرا برای مردم نظر سنجی میذارید؟