کد خبر : 26972
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 9:19
-

دایی در جشن قهرمانی علم و ادب

دایی در جشن قهرمانی علم و ادب
در این عکس علی دایی را در جشن قهرمانی تیم علم و ادب مشاهده می کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال علم و ادب مشهد در سال ۸۳ با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتسال کشور به لیگ برتر راه یافت.
مدیران تیم «علم و ادب» مشهد از رفقای «علی دایی» بودند و معمولا او را در کنار خود داشتند. در این عکس هم «علی دایی» در کنار «حمید شاندیزی» سرمربی سابق فرش‌آرا مشهد، «مصطفی طیبی» بازیکن سابق تیم ملی فوتسال، «منصور مولایی» مربی تیم فوتسال فردوسی مشهد و «حمید معصومیان» مربی تیم فوتسال فرش‌آرا دیده می‌شود.

در این عکس همچنین مرحوم «مسلم طلوعی»، «محسن حسن زاده» مربی فرش آرا و «احمد پری آذر» بازیکن تاسیسات دریایی نیز قابل مشاهده هستند.
علم و ادب
این عکس از آرشیو «حمید معصومیان» دروازه‌بان تیم «علم و ادب» گرفته شده، تیمی که به دلیل مشکلاتی نامعلوم و مبهم برای همیشه از صحنه فوتسال کنار رفت و فرش‌آرا، جایگزین آن‌ها در لیگ برتر شد.

گفتنی است پس از اتفاقاتی که برای علم و ادبی ها رخ داد، «دکتر هاشمی جواهری» مدیرکل تربیت بدنی وقت خراسان رضوی، در جلسه ای امتیاز این تیم ریشه دار استان را در قبال مبلغی فوق العاده ناچیز به فرش آرایی ها واگذار کرد. فرش آرایی که به رغم سرمایه گذاری فراوان در لیگ یک مجالی برای حضور در لیگ برتر نیافته بود.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

آقای مثلا خبرنگار بدون غرض!!!!
یعنی شما عکس آقای حسن زاده را ندیدی یا نشناختی که اسمش را نمیاری?!!

سيروس یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

محسن امپراطور رو عشقه

علیرضا قلیزاده دوشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

آقای نام… شما خونسردیت رو حفظ کن برادر من.اسم محسن حسن زاده رو آورده و گفته مربی فرش آرا هستش درحال حاضر.(آقا محسن کارش درسته)یعنی آقا محسن واس ماس یعنی به طور کلی فوتسال واس ماقمی هاس.آره داش ماس ماس