کد خبر : 27071
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 9:13
-

دهقان:قطعا فصل آینده شمسایی تاسیسات را هدایت خواهد کرد

دهقان:قطعا فصل آینده شمسایی تاسیسات را هدایت خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی، بازیکن سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی پس از جلسه با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسید تا فصل آینده نیز هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. شمسایی فصل گذشته توانست با این تیم به قهرمانی برسد و قرار است امسال در جام باشگاه‌های آسیا که به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی، بازیکن سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی پس از جلسه با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسید تا فصل آینده نیز هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

شمسایی فصل گذشته توانست با این تیم به قهرمانی برسد و قرار است امسال در جام باشگاه‌های آسیا که به میزبانی تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

تورج دهقانی، رئیس شرکت سرمایه‌گذاری تاسیسات دریایی با اعلام این خبر گفت: ما قصد داریم با وحید شمسایی همکاری بلند مدت داشته باشیم و در این راستا او فصل آینده قطعا تیم را هدایت خواهد کرد.

وی در مورد بودجه پیشنهادی شمسایی تصریح کرد: به هر حال تیمی که قصد در آسیا قهرمان شود باید با بودجه محکم و قوی وارد مسابقات شود و ما هم قطعا این گونه عمل خواهیم کرد. در این زمینه همه باید کمک کنند تا تیم موفق باشد و در آسیا قهرمان شود.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.