کد خبر : 27081
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 9:00
دسته‌بندی نشده
-

راهکارهای حضور موفق آذرخش در لیگ برتر

راهکارهای حضور موفق آذرخش در لیگ برتر
نشستی با دعوت باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از مدیران و صاحب‌نظران ورزش برای حضور پرصلابت آذرخش در لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشستی با دعوت باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از مدیران و صاحب‌نظران ورزش برای حضور پرصلابت آذرخش در لیگ برتر برگزار شد.
مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس در نشست مذکور گفت: سال ۹۳ علی‌رغم همه مشکلاتی که باشگاه آذرخش با آن روبرو بود و کمتر مورد حمایت قرار گرفت سال پرباری را پشت سرگذاشتیم.

حسین احمدی افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست که در یک سال باشگاهی توانسته دو پله صعود کند و این اتفاق نادری است که در یک باشگاه به فاصله ۲۵ روز که تیمی به لیگ یک صعود کند و بلافاصله خود را به لیگ برتر برساند.

وی بیان کرد: اگر همدلی و انگیزه بالای تک‌تک بازیکنان، کادر فنی و همراهی هواداران که یک لحظه از تشویق تیم غافل نشدند، نبود، این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

احمدی اظهار داشت: برای حضور در لیگ برتر نیاز به منابع مالی و حمایت همه‌جانبه مسئولان است و همان‌طور که همگان اطلاع دارند هزینه حضور در لیگ برتر میلیاردی است و از توان باشگاه به‌دور است و همه باید به کمک این تیم بشتابند تا این باشگاه در لیگ برتر بتواند موفق باشد و حفظ این تیم در لیگ برتر کاری بس دشوار است و امسال باید با کمک مردم و مسئولان این تیم را همان‌طور که در لیگ یک موفق بود بتوانیم در لیگ برتر موفقیت بیشتری به‌دست آورد.

در ادامه یکی از پیشکسوتان داوری فوتبال استان گفت: برای حفظ تیم باید دو برنامه کوتاه‌مدت و درازمدت را برای این تیم ترسیم کنیم.

سید یوسف قادری افزود: در برنامه کوتاه‌مدت حفظ تیم در لیگ برتر را دنبال کنیم و در برنامه درازمدت پشتوانه مالی و تشکیل تیم بازاریابی برای پشتوانه مالی در نظر گرفته شود.

عباس روزپیکر سرمربی تیم آذرخش گفت: تشکیل تیم بازاریابی باید یکی از اهداف اصلی در برنامه باشگاه قرار گیرد و مجوز پخش مستقیم بازی‌های تیم در شبکه استانی از استانداری و حمایت مالی و طرح‌هایی که برای درآمدزایی باشگاه و همفکری و همکاری همه دست‌اندرکاران ورزش برای موفقیت تیم می‌تواند موثر باشد.

نامورجا از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: یکی از راهکارهایی که می‌تواند برای باشگاه درآمدزایی کند درخواست استانداری نسبت به حمایت مالی آذرخش توسط شرکت‌هایی که در غرب بندرعباس به فعالیت اقتصادی مشغولند است.

زاهدی سرپرست تیم آذرخش نیز گفت: حضور در لیگ برتر و هزینه سنگین آن می‌طلبد که باشگاه با راهکارهای مناسب جهت حمایت مالی از تیم اقدام کند و یکی از این راهکارها مراجعه به موسسات مالی ـ اعتباری و بانک‌های خصوصی جهت حمایت از تیم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

خدمت دوستان بندرعباسی عرض کنم که تیم فوتسال ملی حفاری در لیگ دو بدون باخت و تساوی قهرمان شد و بدون داشتن زمان استراحت و زمان یارگیری پا به مسابقات لیگ دسته یک صعود کرد در لیگ دسته اول هم بدون باخت و تساوی تا نیم فصل اول !!! به دیدار پلی اف صعود کرد(بازیهای دور برگشت تشریفاتی بودند) با برد در دیدار پلی اف به لیگ برتر صعود کرد و با همون بازیکن های لیگ یک و دو و فقط با جذب یک بازیکن در سال اول حضورش موفق به حفظ سهمیه شد. کار بزرگی که بازیکنان بزرگ خوزستانی کردند. امیدوارم که شما هم بتونید موفق بشید.