کد خبر : 27102
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 12:31
دسته‌بندی نشده
-

زمان شروع لیگ قطعا تغییر نمی کند/می گفتند امسال لیگ را برگزار نکنیم

زمان شروع لیگ قطعا تغییر نمی کند/می گفتند امسال لیگ را برگزار نکنیم
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد که بر خلاف سالهای گذشته زمان شروع لیگ برتر تغییر نخواهد کرد و مسابقات قطعا در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد زمان شروع لیگ گفت: براساس تقویم فشرده امسال و بازی هایی که در ماه های مختلف داریم هیات رئیسه تصمیم گرفت رقابتها را در نیمه دوم تیرماه برگزار کند.با توجه به اینکه هفته اول بازی ها با ماه مبارک رمضان تداخل دارد بازی های این هفته ساعت ۲۲/۳۰ برگزار می شود.

نجاریان در پاسخ به این سوال که هر ساله تصمیم سازمان لیگ در مورد زمان شروع لیگ تغییر کرده و مسابقات به تعویق می افتد و آیا امسال هم شاهد این اتفاق خواهیم بود یا نه تاکید کرد: با توجه به فشردگی بازیها قطعا زمان بازی ها تغییر نکرده و مسابقات در همان ۱۹ تیرماه به طور قطع برگزار می شود.البته امسال شرایط ویژه ای در فوتسال حاکم است و حتی عده ای پیشنهاد تعطیلی لیگ را داده بودند که پذیرفتنی نبود و با تلاش اعضای سازمان لیگ،طوری برنامه ریزی کردیم که لیگ بدون مشکل برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در مورد شرایط این تیم گفت: با توجه به اینکه مسابقات این فصل زودتر برگزار می شود ما هم به زودی تکلیف تیم را روشن کرده و احتمالا از دو هفته دیگر استارت خواهیم زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

pool davar nadan lig bi manast