کد خبر : 27051
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 12:33
-

سنگ سفیدی:آرزوی قهرمانی دوگانه در آسیا را دارم/منتظر مشخص شدن وضعیت شمسایی هستم

سنگ سفیدی:آرزوی قهرمانی دوگانه در آسیا را دارم/منتظر مشخص شدن وضعیت شمسایی هستم
ملی پوش فوتسال ایران در گفتگو با fut5al در خصوص آخرین وضعیت خود و تیم تاسیسات دریایی قبل از جام باشگاه های آسیا گفت.

ملی پوش فوتسال ایران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص وضعیت خود گفت: با توجه به نبودن تمرینات گروهی در حال حاضر تمرین فردی دارم و وزنه می زنم ولی از هفته آینده کار با توپ در سالن را شروع می کنم.
محمدرضا سنگ سفیدی در خصوص تیم فصل آینده خود نیز گفت: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم چون قرارداد یک ساله ام با تاسیسات به پایان رسیده است و منتظر وضعیت آقای شمسایی هستم چون اولویتم همکاری مجدد با ایشان است ولی اگر ایشان مرا نخواهد به پیشنهاداتی که دارم فکر می کنم.
وی در خصوص برنامه سال جاری خود گفت: آرزو دارم اگر با شمسایی در تاسیسات ماندیم بتوانیم با عنایت خدا به قهرمانی آسیا برسیم و جام را بعد از سه سال به ایران بازگردانیم. در تیم ملی هم تمام تلاش این است که در جمع ملی پوشان باشم و بتوانم با کمک کادر فنی و تلاش سایر بازیکنان قهرمانی بشویم.
سنگ سفیدی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان قهرمانی در دو بخش باشگاهی و ملی در سطح آسیا برای ایران وجود دارد گفت: ایران نامی بزرگ در فوتسال آسیا است و باید همه شرایط برای قهرمانی در رده باشگاه و ملی در سطح آسیا فراهم شود و دست به دست هم بدهیم و هردو جام را به دست بیاوریم و نباید از ایران به عنوان یک قدرت جهانی به جز قهرمانی انتظار دیگری داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

sh12 دوشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

یه دونه ابی داداش