کد خبر : 26958
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 13:08
-

بارسا صدر را به موویستار واگذار کرد

بارسا صدر را به موویستار واگذار کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته بیست‌وهشتم لالیگا اسپانیا با شکست بارسلونا و پیروزی موویستار و مورسیا پیگیری شد. در مهمترین مسابقات این هفته بارسلونا در خانه ۴ بر ۲ مغلوب میهمانش ریبراناوارا شد در این دیدار باتریا و فرائو برای بارسا گل‌زنی کردند. موویستار نیز موفق شد ۷ بر ۳ مونته‌سینوس خومیا را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته بیست‌وهشتم لالیگا اسپانیا با شکست بارسلونا و پیروزی موویستار و مورسیا پیگیری شد. در مهمترین مسابقات این هفته بارسلونا در خانه ۴ بر ۲ مغلوب میهمانش ریبراناوارا شد در این دیدار باتریا و فرائو برای بارسا گل‌زنی کردند. موویستار نیز موفق شد ۷ بر ۳ مونته‌سینوس خومیا را در خانه شکست دهد. در دیگر دیدار حساس این هفته مورسیا ۳ بر ۱ لوانته را شکست داد. بورلا نیز در روزی که بهروز جعفری اولین گل تیمش را به ثمر رساند ۳ بر ۳ مقابل میهمانش سانتیاگو متوقف شد.

همچنین در یک بازی از هفته سی‌ام که زودتر برگزار شد بارسلونا در خانه ۳ بر ۲ مغلوب اینترموویستار شد تا بعد از چند هفته صدر را به رقیب‌اش واگذار کند. در این دیدار حساس بارسا تا پایان نیمه اول با دو گل لین و باتریا از حریف‌اش پیش بود. در نیمه دوم اورتز و ریفیلوس (۲ گل) برای مویستار به گل‌زنی کردند تا این تیم بعد از هفته‌ها به صدر جدول برسد.

نتایج کامل هفته بیست‌وهشتم:

* پالما ۶ – تنریف یک

* ساراگوسا ۳ – سانتاکولوما ۴

* بورلا ۳ – سانتیاگو ۳

* ال‌پوزو مورسیا ۳ – لوانته یک

* پنیسکولا ۴ – خائن ۴

* اینترموویستار ۷ – مونته‌سینوس خومیا ۳

* بارسلونا ۲ – ریبرا ناوارا ۴

* مانگا ناوارا ۷ – لوگو صفر

تک بازی هفته سی‌ام:

* بارسلونا ۲ – اینترموویستار ۳

در پایان هفته بیست‌وهشتم موویستار با ۷۶ امتیاز صدرنشین است. پس از این تیم بارسلونا با ۷۱ و مورسیا با ۶۹ امتیاز قرارگرفته‌اند. بورلا با ۳۴ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد. در جدول گل‌زنان دنی سالگادو با ۴۴ گل از سانتاکولوما در صدر قرار دارد.

هفته بیست‌ویکم سری آ ایتالیا دز حالی دو شنبه شب به پایان رسید که صدرنشینان موفق به شکست حریفان خود شدند. در این هفته لوپرانس ۴ بر ۳ آکوا اند اسپونه٬ مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و پسکارا ۳ بر ۱ لاتینا را مغلوب کرد.

* لاتزیو ۷ – سستو ۳

* لوپرانس ۳ – آکوا اند اسپونه ۲

* ناپولی ۳ – فابرزیو ۲

* پسکارا ۳ – لاتینا ۱

* ریتی ۵ – آستی ۵

* کاوس فوتسال

پس از پایان بازی‌های هفته بیست‌ویکم لوپرانس با ۳۸ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم پسکارا با ۳۵ امتیاز قرار دارد. تیم‌های ریتی٬ کاوس فوتسال و آستی هرکدام با ۳۰ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های سوم تا پنجم قرار گفته‌اند. در جدول گل‌زنان مانوئل برناردز کرما از ریتی با ۲۳ گل در صدر قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.