کد خبر : 27154
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 12:20
دسته‌بندی نشده
-

غیاثی: با یک تیم لیگ برتری، استعدادهای فوتسال قم هدر می رود

غیاثی: با یک تیم لیگ برتری، استعدادهای فوتسال قم هدر می رود
سیدمهدی غیاثی اظهار کرد: فوتسال قم سرشار از استعداد است و واقعا لازم بود که یک تیم جدید برای حضور در سطح اول فوتسال باشگاه‌های کشور تشکیل شود تا استعدادهای ناب فوتسال قم نادیده گرفته نشوند و به خوبی قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی غیاثی اظهار کرد: فوتسال قم سرشار از استعداد است و واقعا لازم بود که یک تیم جدید برای حضور در سطح اول فوتسال باشگاه‌های کشور تشکیل شود تا استعدادهای ناب فوتسال قم نادیده گرفته نشوند و به خوبی قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: با اینکه فوتسال قم نزدیک به ۲ دهه است در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارای نماینده است، اما به دلیل اینکه لیگ فوتسال در قم برگزار می‌شود و بازیکنان نخبه بسیار خوبی در این لیگ‌ها حضور دارند، قطعا حضور تیم آتلیه طهران در لیگ کشور می‌تواند زمینه‌ساز ظهور استعدادهای فوتسال قم شود.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران نماینده قم در لیگ کشور افزود: در لیگ برتر فوتسال تنها حضور ۱۶ بازیکن فوتسال قم امکان دارد و سایر استعدادهای فوتسال قم هدر می‌روند، به همین دلیل حضور تیم‌های بیشتر از فوتسال قم در سطح اول لیگ کشور می‌تواند این خلاء را جبران کند.

وی اضافه کرد: حضور بخش خصوصی به نام آتلیه طهران در این رشته که در قم استعدادهای زیادی دارد و بازیکنان نخبه در آن فراوان هستند را باید به فال نیک گرفت،‌ هدف ما از حضور در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور نیز به همین دلیل قطعا صعود به دسته بالاتر خواهد بود.

غیاثی بیان کرد: قطعا حضور در این مسابقات سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد، چون تیم‌هایی که در این سطح از بازی‌ها حضور می‌یابند، کمتر پایبند به تاکتیک یا اصول حرفه‌ای فوتسال هستند به همین خاطر بازی‌های سختی پیش‌رو داریم.

وی یادآور شد: بازیکنان ما از تیم‌های مختلف حاضر در لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم جذب شده‌اند، ما بازیکنی که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته باشد نیز در تیم خود داریم، ولی باید بین آنها هماهنگی ایجاد کنیم و از نظر جسمانی و تاکتیکی نیز به مرز آمادگی مطلوب برسیم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران نماینده قم در لیگ کشور افزود: تیم ما با دیگر نماینده قم در این رقابت‌ها یعنی تیم آرش همگروه است و این اتفاق هم یک فرصت و هم یک تهدید است، اما با توجه به اینکه در هفته نخست رفت و برگشت با هم بازی می‌کنیم، قطعا مشکلی نخواهیم داشت، ضمن اینکه جلسه‌ای به همین منظور در هیئت فوتبال برگزار شده تا هر ۲ نماینده قم با تمام قوا در لیگ حضور یابند.

وی با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی قلی‌زاده مدیرعامل تیم آتلیه طهران در لیگ امسال، از برپایی یک اردوی آماده‌سازی ۳ روزه برای تیمش در شمال کشور خبر داد و در ادامه عنوان داشت: ترکیب تیم ما از ۱۲ بازیکن رده سنی بزرگسالان و ۴ بازیکن رده سنی امید تشکیل شده، ضمن اینکه ۳ جای خالی داریم و بازیکن غیر بومی هم جذب نکرده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

کجای دنیا آدم میشه ریس کمیته فوتسال استان تا یک تیم مشتی برای خودش و داداشش پیداکنه . استاد غیاثی پس شما چه فرقی با اقای شریفی وپسرش داری…..!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسینی سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

استعدادها مجبورن برای دیده شدن نبایدخوب باشن فقط بایدبه سه خانواده درقم عرض ارادت کنن. حسن زاده ها غیاثی ها شریفی ها

نام ... سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

خدا فقط تورو میشناسه که چه موجودی هستی.. تیم ماهان رو پارسال تو و امثال تو خراب کردین

به - حاج ناصر فرگوسن سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

دوباره این ناصر شریفی و پسرش با اسم های مختلف شروع کردن به کامنت گذاشتن :DD

ابولی سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

جناب سید مهدی غیاثی؛بنده به شخصه پارتی بازی شما برای برادرانتان را در لیگ داخلی دیده ام؛و این مسئله به هیچ وجه قابل گذشت نیست.
به نظر من شما صلاحیت چنین پست مهمی را ندارید.

فوتسالی پنجشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

جناب قلی زاده مطمئن باشید با این کادر فنی شمااز فوتسال فرار میکنید.همانطور که با قبل ازشما هم این آقایان همین کار را کردن.