کد خبر : 27171
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 14:24
-

پولپیس سرمربی ازبکستان شد

پولپیس سرمربی ازبکستان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ خوزه ماریا پازوس مندز ملقب به پولپیس به عنوان سرمربی تیم ملی ازبکستان انتخاب شد. این مربی ۴۱ ساله اسپانیا پیش از این نیز بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ سرمربی تیم ملی ازبکستان بود. پازوس که اهل ایالت گالیسیا٬ اسپانیاست در دو سال گذشته هدایت تیم باشگاهی چونبوری تایلند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ خوزه ماریا پازوس مندز ملقب به پولپیس به عنوان سرمربی تیم ملی ازبکستان انتخاب شد. این مربی ۴۱ ساله اسپانیا پیش از این نیز بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ سرمربی تیم ملی ازبکستان بود. پازوس که اهل ایالت گالیسیا٬ اسپانیاست در دو سال گذشته هدایت تیم باشگاهی چونبوری تایلند را برعهده داشت٬ و با این تیم به یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی آسیا و دو قهرمانی در لیگ این کشور دست پیدا کرد. در کارنامه پولپیس همچنین مربی‌گری در باشگاه‌های ملیلیه٬لوگو٬ یورو پوئبلا٬ والسیا و سانتیاگو اسپانیا٬ اورکان زاگرب کرواسی و همچنین تیم ملی تایلند به چشم می‌خورد و با این تیم موفق به نایب قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۰۸ و صعود به جام‌جهانی برزیل شد. وی همچنین یک بار با باشگاه سانتیاگو اسپانیا موفق به قهرمانی در جام در جام اروپا نیز شده‌است.

با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، ازبکی ها عزم خود را برای دریافت سهمیه جام جهانی سال ۲۰۱۶ جزم کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.