کد خبر : 27152
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 11:46
-

یاری: بازیکنان روز به روز بهتر می شوند

یاری: بازیکنان روز به روز بهتر می شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قرار است تا در پایان فروردین ماه یک مرحله اردوی آماده سازی برگزار شود تا بازیکنان در شرایط جمسانی خوبی قرار بگیرند. در ادامه دور نخست تمرینات تیم ملی فوتسال در سال ۹۴، دومین مرحله از تمرینات خود را در اواخر فروردین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قرار است تا در پایان فروردین ماه یک مرحله اردوی آماده سازی برگزار شود تا بازیکنان در شرایط جمسانی خوبی قرار بگیرند. در ادامه دور نخست تمرینات تیم ملی فوتسال در سال ۹۴، دومین مرحله از تمرینات خود را در اواخر فروردین ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می کنیم تا بازیکنان بتوانند روز به روز به شرایط ایده آل تمرینی و در نهایت مسابقه برسند.
وی در ادامه بیان کرد: در این مرحله از اردو بازیکنان در کنار تمرینات بدنسازی و کار با توپ را پیگیری می کنند و در اردوی پیش از اعزام به روسیه (نهم اردیبهشت ماه) تمرینات تاکتیکی  را به مرحله اجرا در می آوریم. ضمن اینکه در هر اردو مرور برنامه های تاکتیکی در دستور تمرینی بازیکنان قرار دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال از برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم فوتسال دسته اول شهرداری تبریز خبر داد و گفت: به احتمال فراوان و پیش از اعزام به تورنمنت ۴ جانبه روسیه، یک دیدار دوستانه با تیم شهرداری تبریز برگزار می کنیم تا بازیکنان در شرایط خوبی قرار بگیرند و با آمادگی به مصاف حریفانی از روسیه، مجارستان و اسپانیا بروند.
وی در پایان گفت: متاسفانه تیمهای حاضر در مسابقات فوتسال به دلیل تعطیلی فعالیتی ندارند. به همین دلیل نمی توانیم بازیهای درون اردویی و یا مسابقات داخلی بیشتری را برای ملی پوشان در نظر بگیرم. هدف ما کسب آمادگی هر چه بیشتر و عملکردی مطلوب در رقابتهای روسیه و در نهایت قهرمانی آسیا است که امیدوارم با حمایتهای مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان به آن برسیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مریم محمدی پنجشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۲۶

بابودن.خانم یاری .هیچ موقعه به پیروزی.فکرنمزکنیم ایشان علم مربیگری ندارن فقط بلده تیم خودشو وفامیلشو به اردو دعوت کنه چشمشان بازیکنان خوب نمیبینه.خوا شمند است ففدراسیون زودتر ایشان را با یک مربی خوب وبا ایمان که حق بچه های مردم را ضایعه نکند عوض کند کخ تیم ملی این همه هزینه می کند .حدر نرود با یک. مربی که علم داشتی باشد عوض کنید خواهشمند است زودتر بداد فوتسال برسید وقت کم است ایشان خانم یاری هیچ موفقیتی برای ملی پوشان ندارن … ایشان تمرین دادن به بچها را به اشتباهی انجام میدهد خواهش می کنم چند مربی بیاورید نظر خاننم یاری همش غلط است رسیدگی کنید ومقام بیاورید با مربی که علم داشته باشد ممنوونم