کد خبر : 27055
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 10:18
-

آغاز رسمی انتخاب برترین‌های فوتسال ۹۳ ایران از هفته آینده/ اهدای جوایز برترین ها از سوی سرمربی تیم‌ملی اسپانیا

آغاز رسمی انتخاب برترین‌های فوتسال ۹۳ ایران از هفته آینده/ اهدای جوایز برترین ها از سوی سرمربی تیم‌ملی اسپانیا

به گزارش Fut5al، پایگاه خبری فوتسال ایران پس از چندین هفته بررسی کارشناسان خود سرانجام با همکاری پایگاه جهانی فوتسال پلنت با متد رسمی و بین‌المللی اقدام به برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال ایران در سال۱۳۹۳ خواهد کرد. در این انتخاب‌ها که در بخش‌ها و آیتم‌های بهترین تیم،برترین مربی، برترین بازیکن، برترین دروازه‌بان، برترین داور،

به گزارش Fut5al، پایگاه خبری فوتسال ایران پس از چندین هفته بررسی کارشناسان خود سرانجام با همکاری پایگاه جهانی فوتسال پلنت با متد رسمی و بین‌المللی اقدام به برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال ایران در سال۱۳۹۳ خواهد کرد.

در این انتخاب‌ها که در بخش‌ها و آیتم‌های بهترین تیم،برترین مربی، برترین بازیکن، برترین دروازه‌بان، برترین داور، بازیکن اخلاق، پدیده مربیگری لیگ، پدیده جوان لیگ و بهترین میزبان برگزار می شود، در هر آیتم بنا به ظرفیت موجود و استانداردهای هر بخش حداکثر ۷ گزینه انتخاب و به مرحله انتخاب گذاشته خواهند شد.

در این رای گیری که به صورت ایمیلی انجام خواهد شد، هر نفر به ۵ گزینه در هر بخش رای خواهد داد که از انتخاب اول تا به آخرین انتخاب به ترتیب ۵، ۴ ، ۳ ، ۲ و یک امتیاز منظور خواهد شد. نظر کسانی که به کمتر از سقف درخواستی رای داده اند در هر بخش رای دهند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در پایان این نظرسنجی آراء رای دهندگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است جوایز و یادبودهای نفرات برتر این نظرسنجی در مراسمی خاص در اوایل خرداد ماه از سوی خوزه ونانسیو لوپز سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا اهداء خواهد شد.

منتظر اعلام نفرات برتر هر بخش باشید…

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.