کد خبر : 27316
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 16:16
-

حاجی بنده: در صورت دریافت رضایت نامه از میثاق جدا خواهم شد

حاجی بنده: در صورت دریافت رضایت نامه از میثاق جدا خواهم شد
بازیکن تیم میثاق تهران از تلاش برای دریافت رضایت نامه اش خبر داد و گفت: برای پیشرفت در عرصه ورزشی و همچنین اوضاع مالی نیاز است تا بعد از چند فصل از میثاق جدا شوم

مجید حاجی بنده بازیکن تیم میثاق تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: من یکسال دیگر با میثاق تهران قرارداد دارم البته چند پیشنهاد هم دارم که اگر بتوانم رضایت نامه خود را از میثاق بگیرم روی پیشنهادات فکر خواهم کرد در غیر اینصورت یکسال دیگر باید در خدمت میثاق تهران باشم.

وی افزود: آقای خلیلی از مدیران ورزشی و فوتسال دوست هستند که در راه مدیریت این تیم تنها مانده است و تنها از روی عشق و علاقه اش به فوتسال در این تیم مانده است. من هم بعد از ۵-۶ سال بازی در میثاق بخاطر آینده ورزشیم و پیشرفت و حضور در تیم ملی و همچنین شرایط مالی باشگاه دوست دارم از این تیم جدا شوم  بخاطر همین در روزهای آینده به دیدار آقای خلیلی خواهم رفت تا درصورت امکان با دریافت رضایت نامه خود را دریافت کنم.

حاجی بنده که در اواخر سال گذشته به تیم ملی دعوت شده بود گفت: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن لباس تیم ملی کشورش است من هم تلاش خود را می کنم تا بتوانم روند خوب سال گذشته را ادامه دهم تا بازهم به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم در موفقیت تیم ملی نقشی داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali nikbakht جمعه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

مجید جان … هرجا باشی بهترینی … یه دونه ای