کد خبر : 27309
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 15:13
دسته‌بندی نشده
-

هیات فوتبال خراسان اعلام کرد: فردوسی در لیگ می ماند

هیات فوتبال خراسان اعلام کرد: فردوسی در لیگ می ماند
رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در جلسه‌ای که میان مسئولان هیات فوتبال و باشگاه اقتدار نوین فردوسی برگزار شد، جمع‌بندی نهایی بر این شد که این تیم همچنان به فعالیت خود در لیگ‌ برتر فوتسال ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل کریمیان، رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: در جلسه‌ای که میان مسئولان هیات فوتبال و باشگاه اقتدار نوین فردوسی برگزار شد، جمع‌بندی نهایی بر این شد که این تیم همچنان به فعالیت خود در لیگ‌ برتر فوتسال ادامه دهد.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در این باره عنوان کرد: بعد از اعلام امضای توافقنامه میان باشگاه اقتدار نوین فردوسی و رسالت کرمان برای انتقال این امتیاز مجموعه هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در همان ابتدا مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند و هیات فوتبال ماموریت یافت این موضوع را پیگیری کند.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتیال خراسان رضوی ادامه داد: به همین دلیل و با نظر رییس و دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی فراخوانی منتشر شد تا مجموعه‌های علاقمند برای در اختیار گرفتن این امتیاز اعلام آمادگی کنند که دو پیشنهاد به هیات فوتبال رسید.

وی تصریح کرد: تصمیم هیات فوتبال بر این بود که حتی اگر این پیشنهادها جدی نبود، خود مجموعه هیات، نماینده استان در لیگ‌ برتر فوتسال را تحت پوشش دهد چرا که به هیچ عنوان موافق خروج این تیم از استان نبودیم و اجازه این کار را هم نمی‌دادیم.

وی با تاکید بر حفظ تیم‌های حرفه‌ای در لیگ‌های کشوری گفت: هیات فوتبال اجازه نخواهد داد این تیم‌ها از استان خارج شوند؛ چرا که یک سرمایه معنوی برای فوتسال استان محسوب می‌شوند و محل رشد و پیشرفت بسیاری از جوانان خواهند بود و استعدادهای فوتسالی استان باید در همین تیم‌ها رشد کنند.

کریمیان با اشاره به جلسه میان هیات فوتبال و باشگاه اقتدار نوین فردوسی اظهار کرد: در این جلسه که با حضور بنده و حسن نوری، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با مدیران باشگاه فردوسی یعنی مهندس نعمتی، رییس هیات مدیره باشگاه اقتدار نوین فردوسی و مهندس درودی‌پور، مدیرعامل شرکت تدبیر گستران نوین فردوسی برگزار شد، جمع‌بندی بر حضور تیم فردوسی در لیگ‌برتر سال آینده قرار گرفت.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این جلسه تلاش کردیم مسئولان باشگاه فردوسی را متقاعد کنیم در لیگ‌برتر حضور پیدا کنند؛ چرا که از ابتدا هم موضع هیات فوتبال ادامه فعالیت خود باشگاه فردوسی بود.

وی بر حمایت از تمام تیم‌های حرفه‌ای فوتسال تاکید کرد و افزود: هیات فوتبال پشتیبان تمام تیم‌های حرفه‌ای در لیگ‌های کشوری و به خصوص دو تیم لیگ برتری فرش آرا و فردوسی است و تمام حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد تا به امید خدا این دو تیم در لیگ‌برتر سال آینده به رتبه‌های بالاتر دست پیدا کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

رسالت کرمان خسته نباشید

علاقه مند. فردوسی جمعه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲:۵۴

خداروشکر که این اتفاق عملی نشد تشکر زیاد از آقای نعمتی که با این همه مشکلات باز هم بفکر ورزش آستان هستند انشاالله که در لیگ امسال هم همچون ۲سآل گذشته موفق باشید.
یا حق. هوادار واقعی شما و فردوسی.

محمد جمعه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

بااین کارقشنگ بدجوری دل حسودان ضدورزش استان راسوزاندیدودل ماهواداران راشادکردیدافرین به مصطفی نعمتی وصدآفرین به هیت فوتبال

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۴۵

هه

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۰۲

احتمالابامدیران هیات فوتسالم قراردادرفاقت امضا کرده این اقاپسرک دوباره میخاد برگرده تیم داری کنه.جمع کنین بابا بااین مصخره بازیاتون.از همون اولشم معلوم بودک همش الکیه وفقط دنبال توجه زیادن.باباشما دیگه آخرشین.