کد خبر : 27472
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 15:18
-

بهادری فردا با تاسیسات قرارداد می بندد،طاهری منتظر تسویه حساب/ قهرمانی و داداشی تمدید کردند

بهادری فردا با تاسیسات قرارداد می بندد،طاهری منتظر تسویه حساب/ قهرمانی و داداشی تمدید کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم فوتبال ماهان تندیس قم به عنوان اولین بازیکن جذب شده توسط وحید شمسایی نام گرفت که قرارداد رسمی او با این تیم امضا شد. همچنین شمسایی صحبت‌هایی را با علیرضا وفایی بازیکن ماهان تندیس و قدرت بهادری بازیکن فرش آرا انجام داده که با توجه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم فوتبال ماهان تندیس قم به عنوان اولین بازیکن جذب شده توسط وحید شمسایی نام گرفت که قرارداد رسمی او با این تیم امضا شد.

همچنین شمسایی صحبت‌هایی را با علیرضا وفایی بازیکن ماهان تندیس و قدرت بهادری بازیکن فرش آرا انجام داده که با توجه به اینکه این بازیکنان آزاد محسوب می‌شوند احتمال پیوستن آنها به تیم پایتخت زیاد است.شنیده می شود قرارداد قدرت بهادری با تاسیسات فردا به امضا می رسد و محمد طاهری هم به دنبال دریافت تسویه حساب برای پیوستن به تاسیسات است.

وحید شمسایی سرمربی بازیکن تیم فوتبال تأسیسات دریایی با تأیید این خبر در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر مذاکره او با محمد طاهری مطرح شده گفت: ما صحبت‌‌هایی با او انجام دادیم و قرار شده طاهری در این زمینه به ما پاسخ بدهد. قرارداد کادر فنی خود را با اصغر قهرمانی و سیامک داداشی امضا کرده‌ایم. همچنین قرار است به این کادر رضا ناصری،‌امیر شمسایی و سفال‌منش هم اضافه شوند.

وی در خصوص حضور حیدریان در کادر فنی گفت: هنوز نتوانسته‌ایم با حیدریان صحبت کنیم. روز گذشته دو بار این تماس برقرار شد که یک بار او در جلسه بود و بار دیگر من در جلسه بودم.حالا باید مذاکرات انجام شود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات در خصوص اینکه چه سالنی برای برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا انتخاب شده، گفت: با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی را تیم ملی والیبال رزرو کرده ما باید به دنبال دو سالن در تهران باشیم. البته سالن دانشگاه و سالنی که در حکیمیه است امکانات خوبی دارد اما از لحاظ تعداد تماشاگر ظرفیت کمی دارد. باید تلاش کنیم که بازی‌ها در تهران برگزار شود در غیر اینصورت مجبور هستیم تا در شهرستان بازی کنیم که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.

شمسایی در مورد آغاز تمرینات این تیم گفت: به احتمال فراوان تمرینات خود را از ۲۰ اردیبهشت ماه استارت خواهیم زد تا بتوانیم حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ فصل آینده داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

موفق باشی سلطان
مطمعنم حق ات بیشتر از این هاست و به حقت هم میرسی

نام ... یکشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۲۵

آقای بهادری ۳سال برااین تیم بازی کردی زحمت کشیدی ومربی عزیزتون فکرکرده شماپولکی هستی.اینم جواب خوبیهات .اینم جواب زحمتایی ک برااین تیم کشیدی…که آخرسرعوض اینکه ازت تشکرکنن…میگن مبلغ قراردادخوبی بهش پیشنهاددادیم..ولی دلش بااین تیم نبود.یعنی چی دلش بااین تیم نبود هاااا.یعنی بازیکنی ک ۳سال برایه تیم اینقدرزحمت کشید..جواب خوبیهاش این میشه دیگه.پس نگین چرا امثال طیبی.جاوید.وچندفوتسالیست مشهدیه دیگه چرانمیان توشهرخودشون بازی کنن..چون تواین شهربازیکردن واسه تیمی ک ارزش خوبی نداره فقط وفقط سمه وآینده خودتو به دست خودت تباه کردنه…کاره خوبی کردی داش قدرت ایشالاا..ک اونجابه همه افتخاراتت برسی وچشم حسوداتم کور بشه..موفق باشی داداش قدرت….یه رفیق قدیمی..