کد خبر : 27451
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 14:52
-

مرتضایی:به بهادری رقم خوبی پیشنهاد دادیم ولی او تنها به جدایی فکر می کند

مرتضایی:به بهادری رقم خوبی پیشنهاد دادیم ولی او تنها به جدایی فکر می کند
سرمربی تیم فرش آرای مشهد گفت:قدرت بهادری هوایی شده است و تمایلی به ماندن در مشهد ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی اظهار داشت: پس از اینکه رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال به پایان رسید توانستیم رتبه هفتم را در لیگ به دست آوریم از‌‌ همان زمان نیز به دنبال جذب بهترین بازیکنان فوتسال ایران شدیم و تصمیممان را بر این گرفتیم که بازیکنان قدیمی مان را هم نگه داریم.
سرمربی تیم فرش آرا مشهد افزود: فرش آرا مشهد همانند تمامی تیم‌ها پس از پایان فصل جا به جایی بهترین بازیکنانش در لیگ شدت گرفت اما در همین میان قدرت بهادری که ستاره ملی پوش فرش آرا مشهد و از بهترین بازیکنان تیم است عزم خود را جهت جدایی از تیم جذب کرده و این در حالی است که به این بازیکن رقم خوبی پیشنهاد داده شده اما به هیچ وجه این مسئله را نمی‌پذیرد و تنها به فکر جدایی است.
مرتضایی بیان کرد: هم اکنون فرش آرا در حال نقل و انتقال بازیکنان خود است اما تنها کسی که برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است که باید در تیم ما توپ بزند قدرت بهادری است اما قدرت بهادری نیز علت جدایی خود را فاصله زیاد از اردوهای تیم ملی اعلام کرده؛ در صورتی که به نظر بنده این گونه نیست و صحبت‌های وحید شمسایی برای جذب این بازیکن در تیم تاسیسات‌دریایی بی‌تاثیر نبوده و به نوعی بهادری را هوایی کره است.
وی گفت: بنده در صحبت‌هایم با مدیرعامل باشگاه به ایشان تاکید کردم که باید تمامی تلاش خود را برای حفظ بهادری و تمامی ستارگانی که در فرش‌آرا توپ می‌زنند را انجام دهیم چرا که این بازیکنان سرمایه‌های اصلی تیم هستند و باید این را پذیرفت که تا حدودی هواداران به خاطر وجود این بازیکنان به سالن می‌آیند.
سرمربی تیم فرش آرا مشهد در پاسخ به این سئوال که چرا بازیکنانی همچون بهادری برای تیم مهم و تمام تلاش بر این است که این بازیکنان را نگه دارید گفت: بهادری یک بازیکن حرفه‌ای و جز بهترین ملی پوش‌های کشور است اما با اینکه مثل گذشته در این فصل برای ما گلزنی نکرد اما تاثیر بسیار بالای خود را در دیگر قسمت‌های بازی فرش‌آرا به نمایش می‌گذاشت و ما با او صحبت و تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌های احتمالیش رفع و در فرش‌آرا ماندنی شود.
مرتضایی بیان کرد: اگر بتوانیم بازیکنانی همچون بهادری و دیگر بازیکنان فعلی را در تیم نگه داریم و ستارگان دیگری را به تیم اضافه کنیم به طور حتم جزو سه تیم بر‌تر لیگ در فصل آینده می‌شویم و احتمال قهرمانی تیم در فصل آینده افزایش پیدا می‌کند چرا که مهم‌ترین اولویت برای تیم در فصل آینده نخست جذب بهترین بازیکنان فوتسال ایران و دیگری کسب قهرمانی در لیگ بر‌تر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشهد شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

تقریبا تمام بازیهای فرش آرا در مشهد رو از نزدیک دیدم،و از مسئولان فرش آرا میخواهم یک بازیکن عقب گیره قوی به تیم اضافه کنن،چون مشکل تیم نبوده یک بازیکن دفاعی فیزیکی در تیم بود. اگر داشتیم جزو سه تیم میشدیم

مشهدي شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

حرفات مثه جک میمونه هرسال میخای جزء سه تیم بشی ولی باوجود تو همون هفتمی ام خیلی خوبه

نام ... یکشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۲۶

یه مشهدی دیگه هم پرید !!! دمت گرم به کارت ادامزه بده مجید مرتضایی