کد خبر : 27424
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 11:35
-

کریمی:با توجه به مشکلاتی که داشتیم خوب نتیجه گرفتیم/ گیتی پسند برند فوتسال ایران در آسیاست

کریمی:با توجه به مشکلاتی که داشتیم خوب نتیجه گرفتیم/ گیتی پسند برند فوتسال ایران در آسیاست

محمدرضا کریمی مربی تیم گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد فصل گذشته لیگ برتر گفت: در طول این چند سال لیگ گذشته بهترین لیگی بود که داشتیم چرا که تا لحظات آخر تیم های قهرمان و سقوط کننده مشخص نبودند و این امر هیجان را بالا برده بود. از سویی

محمدرضا کریمی مربی تیم گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد فصل گذشته لیگ برتر گفت: در طول این چند سال لیگ گذشته بهترین لیگی بود که داشتیم چرا که تا لحظات آخر تیم های قهرمان و سقوط کننده مشخص نبودند و این امر هیجان را بالا برده بود. از سویی چندین جوان به فوتسال ما معرفی شدند که آینده فوتسال ما را تضمین می کنند.امیدوارم این روند در لیگ امسال هم ادامه پیدا کند.

کریمی در مورد گیتی پسند در لیگ گذشته تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که داشتیم بد نتیجه نگرفتیم.تا نیم فصل مشکل زیاد داشتیم.از سویی با مشکل مالی روبرو بودیم و از سوی دیگر چندین بازیکن مصدوم داشتیم اما در نیم فصل دوم و با حمایت های مدیریت باشگاه شرایط بهتر شد و تیم نتایج خوبی گرفت و در نهایت با یک امتیاز کمتر نایب قهرمان شدیم.

مربی گیتی پسند در مورد اینکه آیا این تیم در فصل جدید حضور خواهد داشت یا نه اذعان داشت:تا الان صحبت از تیمداری گیتی پسند مطرح بوده و حرفی از انحلال زده نشده است.گیتی پسند برند فوتسال در آسیا است و انشالله در فصل جدید هم تیمی برای قهرمانی می بندند.اگر گیتی پسند برود فوتسال ضرر می کتد و امیدوارم با یک تیم قدرتمند به لیگ گرما بدهند.

کریمی در مورد وضعیت خودش گفت:بستگی به نظر باشگاه دارد.ضمن اینکه باید منتظر انتخاب سرمربی بود و بعد دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مربی گیتی پسند در پایان خاطرنشان کرد: امیدورام امسال تاسیسات در آسیا قهرمان شود و جام در ایران بماند تا پیش زمینه ای باشد برای قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا و سال فوتسال خوبی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصوری شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

حرف مفت نزن برند ایران درجام باشگاه ها فقط منصوریه شماهم فقط به خاطر حق خوری بیشتردرجام باشگاه ها بودید وبس

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

Sgp دیگه تموم شد تیم داری نکنید که اصلا هیچ کس دوست نداره گیتی تو لیگ باشه.

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

SGP ما دیگه نمیخوایمت تیم داری نکنید جان مادرتون.

اصفهانی شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

توروخدا مدیران گیتی پسند اگر امسال تصمیم تیمداری دارین دیگه حسین افضلی رابیارین سرمربی باشه تا یه کاری برا این تیم بکنه.دست از سر این غریب پرستی بردارین دیگه.هم اصفهانیه هم کاربلده هم شخصیت داره.امسال دیگه نذارین گیتی زیر دست مربیهای قبلی نابود بشه.

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

دوستمون راست میگه حسین افظلی رو بیارید تا مثل فولاد ماهان همه چند رو نابود بکنه

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

آقای کریمی واقعا نقش شما در تیمهایی که حضور دارید چیه و چه کمک فنی به تیم یا بازیکنان میکنید?!

نام ... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

کریمی تو رو خدا تو دیگه مصاحبه نکن جون مادر ات درباره فوتسال حرف نزن