کد خبر : 27454
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 14:26
-

یاری: نظم و انضباط در تیم ملی از همه چیز مهمتر است

یاری: نظم و انضباط در تیم ملی از همه چیز مهمتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین اردوی تیم ملی فوتسال زنان کشور به منظور حضور این تیم در رقابت های بین المللی روسیه امروز ( شنبه ) با حضور ۱۸ بازیکن و شهناز یاری سرمربی این تیم آغاز شده است اما نام فرزانه توسلی در جمع این نفرات خالی است . این اردوبه مدت چهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین اردوی تیم ملی فوتسال زنان کشور به منظور حضور این تیم در رقابت های بین المللی روسیه امروز ( شنبه ) با حضور ۱۸ بازیکن و شهناز یاری سرمربی این تیم آغاز شده است اما نام فرزانه توسلی در جمع این نفرات خالی است .

این اردوبه مدت چهار روز و با حضور نسیمه غلامی ، سیما کریمی ، سپیده زرین راد، الناز آرمات، فاطمه شریف ، طاهره مهدی پور ، سهیلا ملمولی ، سارا شیربیگی ، مهسا نظری ، فاطمه اعتدادی ، شهین افلاکی ، مرضیه توفیقی نسب ، فهیمه زارعی ، اعظم آخوندی، مرضیه فتحی ، نسیم نوازنده، آسیه بهرامی و یاسمن سلطانی برگزار می شود .

شهناز یاری در پاسخ به این سوال که چرا مدتی است نام توسلی در بین اردو نشینان تیم ملی دیده نمی شود؟ گفت: در تیم ملی نظم و انضباط حرف اول را می زند که با اینکه فرزانه توسلی یکی از بهترین دروازه بان های ایران است و من شخصا وی را دوست دارم اما انضباط در فضای تیم ملی برایم مهمتر است و به همین دلیل در اردوهای اخیر این بازیکن را به تیم ملی دعوت نکردم .

وی توضیح داد : فرزانه توسلی و نغمه مرادی بدون هماهنگی و اعلام قبلی در چند اردوی تیم ملی حاضر نشدند و این درحالی بود که ادعا می کردند باشگاه آنان (دانشگاه آزاد) در این زمینه نامه ای به فدراسیون ارسال کرده و من نیز این موضوع را پیگیری کردم .

یاری ادامه داد: تا این لحظه هیچ نامه ای از سوی باشگاه مبنی بر نیاز به این بازیکنان و درخواست برای همراهی آنان با تیم باشگاهی شان یا عدم حضور در اردوی تیم ملی به دست مسئولان فدراسیون نرسیده است و حتی مسئولان این باشگاه به صورت شفاهی نیز صحبتی با من در این زمینه نداشته اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان یاداور شد : این درحالی است که در طول رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان ، بسیاری از باشگاه ها درنامه ای به فدراسیون به دلیل داشتن دیدارهای سخت ، نیاز به بازیکنانشان را برای چنین دیدارهایی را اعلام کردند و خوشبختانه همیشه تعامل خوبی میان کادر فنی تیم ملی و تیم های باشگاهی در این زمینه وجود داشته است و زمانی که بازیکنی با هماهنگی باشگاه و فدراسیون در اردوها حاضر نمی شد ، باز هم به اردوهای بعدی دعوت می شد.

وی گفت : با توجه به توانایی توسلی از آنان خواستم حتی اگر شماره نامه را نیز به ما بدهند به صرف داشتن شماره نامه وی را به اردوی تیم ملی دعوت کنم.

یاری در مورد برنامه های اردوی تیم ملی فوتسال گفت که دومین اردوی تیم ملی در سال ۹۴ پیگیری تمرینات هوازی ، استقامتی ، اجرای کارهای تکنیکی و تمرینات چابکی و سرعتی است.

به گفته وی تیم ملی فوتسال زنان هم اکنون از نظر آمادگی فنی و روانی در شرایط قابل قبولی قرار دارد و در این اردو دیدارهای تیم های حریف کاملا انالیز می شود تا بازیکنان با ضعف و قوت های بازیکنان حریف آشنا شوند و راه های کنترل آنها را تمرین کنند.

یاری خاطرنشان کرد : تلاش کادر فنی بر این است که تمرینات به خوبی انجام شود و بازیکنان بدون آسیب دیدگی و با آمادگی مطلوب راهی رقابت های قهرمانی آسیا شوند.

به گفته وی اردوی تیم ملی فوتسال زنان یکم اردیبهشت ماه پایان می یابد و بازیکنان نهم اردیبهشت ماه در اردوی متصل به اعزام (رقابت های بین المللی روسیه ) شرکت خواهند کرد . ۱۴ بازیکنان از ۱۸ بازیکن حاضر در این اردو ۱۴ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد روسیه ترک خواهند کرد.

یاری در مورد حضور تیم ملی فوتسال زنان ایران در رقابت های بین المللی روسیه گفت : نهایت استفاده را از حضور در رقابت های بین المللی روسیه خواهیم برد تا بازیکنان بتوانند با آمادگی بالایی راهی رقابت های قهرمانی آسیا شوند .همچنین برای قهرمانی در این رقابت ها تلاش می کنیم .

وی افزود: البته سایر تیم های حاضر در آسیا نیز تمرینات و تمهیدات ویژه ای برای آمادگی بالای تیم هایشان داشته اند که حضور در رقابت های بین المللی از جمله جام جهانی کوچک از مهم ترین این برنامه ها است ، البته تیم ملی ایران نیز با انگیزه بسیار قوی در نخستین قدم با دفاع از عنوان نایب قهرمانی و در گامی خوشبینانه تر به دنبال کسب عنوان قهرمانی آسیا است.

رقابت های قهرمانی آسیا از ۲۶ شهریور تا چهارم مهرماه برگزار می شود.

با توجه به اینکه هنوز هیچ کشوری برای میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی نکرده است در حال حاضر مالزی به عنوان کشور مقر کنفدراسیون آسیا میزبان این رقابت ها محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.