کد خبر : 27608
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 16:40
-

امضای قرارداد کادر فنی تاسیسات دریایی+عکس

امضای قرارداد کادر فنی تاسیسات دریایی+عکس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اعضای کادر فنی تیم تاسیسات دریایی با حضور در محل دفتر این باشگاه قرارداد فصل آینده خود را با این باشگاه منعقد کردند. دریایی ها که موفق به کسب عنوان قهرمانی سال گذشته لیگ برتر شده اند ، به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا ، برنامه و قراردادهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اعضای کادر فنی تیم تاسیسات دریایی با حضور در محل دفتر این باشگاه قرارداد فصل آینده خود را با این باشگاه منعقد کردند.
دریایی ها که موفق به کسب عنوان قهرمانی سال گذشته لیگ برتر شده اند ، به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا ، برنامه و قراردادهای خود را زودتر از سایر تیم ها منعقد کرده اند.
این تیم از ابتدای سال جدید با تصویب برنامه خود در هیات مدیره باشگاه و جذب بازیکن ، عملا فعالیت خودبرای فصل پیش رو را آغاز نموده اند.
بدین ترتیب وحید و امیر شمسایی، شهاب سفال منش، سیامک داداشی و اصغر قهرمانی در فصل ۹۴ نیز هدایت این تیم را در ایران و آسیا بر عهده خواهند داشت و حمید مشیری نیز به عنوان مدیر اجرایی فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل یکشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

سلطان وحید شمسایی

هوادار تاسیسات دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲:۵۹

امیدوارم که با این کادر فنی قوی حداقل چند بازیکن از لیگهای پایین تر به لیگ برتر معرفی بشه٬ هنر کادر قوی به معرفی کردن و یافتن استعدادهاست.