کد خبر : 27525
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 9:16
-

بهادری:شمسایی بهتر از هر کسی می‌داند چگونه از شاگردانش بازی بگیرد

بهادری:شمسایی بهتر از هر کسی می‌داند چگونه از شاگردانش بازی بگیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بالاخره بازیکن وفادار تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات‌دریایی پیوست. این موضوع بهانه‌ای شد تا با قدرت بهادری گپ‌وگفت کوتاهی داشته باشیم که آن‌را می‌خوانید. فصل پیش با فرش‌آرا به مقام هفتم لیگ برتر فوتسال رسیدی، به نظرت نماینده‌مشهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بالاخره بازیکن وفادار تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات‌دریایی پیوست. این موضوع بهانه‌ای شد تا با قدرت بهادری گپ‌وگفت کوتاهی داشته باشیم که آن‌را می‌خوانید.

فصل پیش با فرش‌آرا به مقام هفتم لیگ برتر فوتسال رسیدی، به نظرت نماینده‌مشهد سال موفقی را پشت سر گذاشت؟

لیگ گذشته، کیفیت بالایی داشت. در نیم‌فصل نخست جدول به دونیمه تقسیم شد. در نیمه نخست ۷ تیم حضور داشتند که برای قهرمانی رقابت می‌کردند و نیمه دوم به تیم‌هایی اختصاص داشت که برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر به میدان می‌آمدند. این میان فرش‌آرا در مجموع عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

اما شما در پایان نیم‌فصل رتبه‌سوم را در اختیار داشتید و در پایان فصل…

درست است اما نباید فراموش کرد که مصدومیت‌ها در ادامه برای فرش‌آرا دردسرساز شدند، ضمن‌ اینکه در نیم‌فصل تیم‌ها شناخت بهتری نسبت به هم پیدا می‌کنند و همین رقابت را دشوارتر می‌کند.

از عملکردت برای فرش‌آرا رضایت داری؟

اگر منظور شما فصل گذشته‌ است، باید بگویم تنها سالی بود که واقعاً‌ با همه وجود در خدمت کادر فنی تیمم بودم و فکر می‌کنم وظایفم را به خوبی انجام دادم. هر بازیکنی استعدادی دارد و به قول معروف بهر کاری ساخته شده، من همه از تمام ظرفیتم برای موفقیت فرش‌آرا استفاده کردم. شک نکنید از عملکرد خودم رضایت‌ دارم.

گویا انتقالت به تیم وحید شمسایی قطعی شده و از این بعد جلوی نامت باید بنویسیم بازیکن تاسیسات‌دریایی!

(با خنده) بله، البته هنوز این موضوع صد در صد نیست. قرار است فردا به تهران بیایم و با مسئولان تاسیسات به توافق‌نهایی برسم. خیلی‌ها در مشهد فکر می‌کنند دلیل جدایی من از فرش‌آرا اختلافاتم با عوامل باشگاه است اما این موضوع حقیقت ندارد و من با هیچ‌کس مشکلی ندارم. جا دارد از حاج‌آقا مرتضایی، مدیرعامل محترم باشگاه هم تشکر کنم. من غیر از خوبی چیز دیگری از مسئولان این تیم ندیدم. فرش‌آرا یکی از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌هاست و من همیشه از حضور در آن لذت بردم. فکر نمی‌کنم خاطرات خوبی که با فرش‌آرا داشتم تکرار شدنی باشد.

پس دلیل جدایی‌ات از فرش‌آرا چیست؟

ببینید من بازیکن تیم ملی هستم و در سال‌هایی که برای حضور در تیم ملی در اردوهای مختلف به سر بردم، به خانواده‌ام خیلی سخت گذشته است. یکی از دلایل حضورم در تاسیسات آسایش خانواده‌ و به ویژه‌ همسرم است. از طرف دیگر تاسیسات امسال در جام باشگاه‌های آسیا به میدان می‌رود و امیدوارم بتوانم با این تیم از اعتبار فوتسال ایران در این جام دفاع کنم.

قراردادت با تاسیسات تا چه زمانی است؟

پیش از پاسخ به این پرسش شما باید بگویم دوری از مشهد و فرش‌آرا برای من خیلی سخت است. من به خانواده و پدر و مادرم خیلی وابسته‌ام و امسال مجبور شدم فرش‌آرا را ترک کنم. به همین دلیل هر چند قراردادم با تاسیسات قرار است ۲ ساله باشد اما قطعاً‌ دراین‌باره با آقا وحید(شمسایی) صحبت می‌کنم تا مدت قراردادم کمتر شود و فقط یک‌سال بیرون از مشهد بازی کنم. در مدتی هم که تهران هستم برای فرش‌آرا از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. این باشگاه همیشه دوست دارد بالای جدول باشد و هر سال به تجربیاتش افزوده می‌شود.

امسال غیر از تو احتمالا بازیکنان بزرگی مانند محمد طاهری و علیرضا وفایی هم به تاسیسات خواهند پیوست. با وجود این اسم‌ها فکر می‌کنی بتوانی جایگاه ثابتی در تاسیسات داشته باشی؟

خب این بازیکنانی که نام بردید هم‌پست من نیستند. فکر می‌کنم ابوالقاسم عروجی امسال رقیب من در تاسیسات باشد. البته همه ما بازیکنان تیم ملی هستیم و قرار نیست برای بار اول کنار هم به میدان برویم. قطعاً وحید شمسایی هم بهتر از هر کسی می‌داند چگونه از شاگردانش بازی بگیرد. به هر حال با شما موافقم و معتقدم تیمی که این چنین بسته می‌شود، داعیه آسیایی دارد.

منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.