کد خبر : 27531
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 9:00
-

توسلی:با مسولان باشگاه به تمرین تیم ملی می رویم تا مشکل حل شود

توسلی:با مسولان باشگاه به تمرین تیم ملی می رویم تا مشکل حل شود
دروازه بان تیم ملی فوتسال زنان ایران به برخی سوتفاهم های پیش آمده بین باشگاه دانشگاه آزاد و کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان اشاره کرد و گفت: نزدیک بود دود این سو تفاهم در چشم بازیکنانی چون من برود اما...

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال زنان ایران به برخی سوتفاهم های پیش آمده بین باشگاه دانشگاه آزاد و کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان اشاره کرد و گفت: نزدیک بود دود این سو تفاهم در چشم بازیکنانی چون من برود اما خوشبختانه با تدبیر به موقع نایب رئیس زنان فدراسیون این مشکل حل شد.
فرزانه توسلی افزود: برای هر ورزشکاری پوشیدن پیراهن تیم ملی بالاترین افتخار است و ۱۲ سال است که این افتخار نصیب من شده است و امیدوارم باز هم فرصت پوشیدن این پیراهن را داشته باشم .

وی ادامه داد:با مسئولان تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد و الهه عرب عامری نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال داشتم و آنان برای حل سوتفاهم ایجاد شده بین باشگاه و کادر فنی تیم ملی تلاش زیادی کردند.

توسلی که قصد رفتن به محل تمرین تیم ملی فوتسال زنان را داشت ، اضافه کرد: با مسولان باشگاه به محل تمرین تیم ملی می رویم تا با صحبت با کادر فنی و شهناز یاری سرمربی تیم این مشکل کاملا حل شود.

به گفته توسلی وقتی صحبت از تیم ملی است هیچ دشمنی یا سو تفاهمی معنی ندارد، زیرا همه باید در راستای منافع ملی در کنار هم به ارتقا تیم ملی و موفقیت این تیم در عرصه های بین المللی و خارجی بیاندیشند.

شهناز یاری چندی پیش دلیل دعوت نکردن فرزانه توسلی به اردوهای اخیر تیم ملی فوتسال زنان را غیبت غیر موجه این بازیکن بدون هماهنگی باشگاه دانشگاه آزاد عنوان کرده بود و گفته بود که برای وی و همکارانش مهم ترین چیز در تمرینات تیم ملی رعایت نظم و اصول انضباطی است.

تیم ملی فوتسال زنان کشورمان این روزها خود را برای حضور در نخستین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا آماده می کند و شنبه دومین مرحله از اردوی آمادگی این تیم در سال ۹۴ آغاز شد .

در حال حاضر ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال زنان دعوت شده اند اما اسم فرزانه توسلی و نغمه مرادی دو ملی پوش عضو تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد در فهرست اسامی دعوت شدگان این اردو وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.