کد خبر : 27546
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 10:01
-

جابری: ملاک اتمام قرارداد بازیکن ، اتمام فصل است/عروجی مشکلی برای همراهی تاسیسات ندارد

جابری: ملاک اتمام قرارداد بازیکن ، اتمام فصل است/عروجی مشکلی برای همراهی تاسیسات ندارد

دبیر سازمان لیگ در خصوص امکان استفاده تاسیسات از بازیکن کمکی در باشگاه های آسیا به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بر اساس مصوبه هیات رئیسه و به منظور کمک به نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا ، تیم تاسیسات می تواند از هر تعداد بازیکن کمکی در این بازی ها استفاده نماید. البته

دبیر سازمان لیگ در خصوص امکان استفاده تاسیسات از بازیکن کمکی در باشگاه های آسیا به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بر اساس مصوبه هیات رئیسه و به منظور کمک به نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا ، تیم تاسیسات می تواند از هر تعداد بازیکن کمکی در این بازی ها استفاده نماید. البته این موضوع برای سایر نمایندگان ایران مثل گیتی پسند و دبیری نیز وجود داشته است، چون حمایت از نماینده ایران در آسیا حائز اهمیت است.
آرش جابری در خصوص مدت قرارداد بازیکنان در لیگ گفت: بر اساس آئین نامه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال ملاک برای اتمام قرارداد بازیکنان ، اتمام فصل است نه تاریخ و مدت قرارداد .
وی در پاسخ به سئوال fut5al در خصوص قرارداد عروجی نیز گفت: این بازیکن به مدت دو فصل با ماهان تندیس قم قرارداد داشته است که با انجام تعهد خود در دو فصل گذشته ، قراردادش از نظر سازمان لیگ به پایان رسیده است و می تواند با دریافت تسویه حساب از باشگاه خود به تیم دیگری منتقل شود.
جابری در پایان در خصوص امتناع باشگاه ها از صدور تسویه حساب برای بازیکنان آزاد توضیح داد: در این صورت فدراسیون نسبت به صدور تسویه حساب اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

سلام گروه بندی وبرنامه کامل مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال کشورفصل۹۳.۹۴رادرسایت درج کنید قراردهید