کد خبر : 27587
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 13:15
-

شمسایی:نمی توانیم بیشتر از این منتظر طاهری بمانیم/ کشاورز هم به ما اضافه می شود

شمسایی:نمی توانیم بیشتر از این منتظر طاهری بمانیم/ کشاورز هم به ما اضافه می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره قرارداد با بازیکنان جدید برای حضور در آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر کارها به درستی پیش می‌رود و تا به امروز با ابوالقاسم عروجی قرارداد منعقد کرده‌ایم چرا که به بازی او علاقه دارم و می‌تواند برای تیم ما موثر باشد. قدرت بهادری هم خرید بعدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره قرارداد با بازیکنان جدید برای حضور در آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر کارها به درستی پیش می‌رود و تا به امروز با ابوالقاسم عروجی قرارداد منعقد کرده‌ایم چرا که به بازی او علاقه دارم و می‌تواند برای تیم ما موثر باشد. قدرت بهادری هم خرید بعدی ماست که امروز برای صحبت‌های نهایی به باشگاه می‌آید. او هم بازیکن دونده‌ای است و به کار ما می‌آید.

مربی-بازیکن تاسیسات دریایی اضافه کرد: به چهار بازیکن نیاز داشتیم که دو نفر از آن‌ها را جذب کرده‌ایم. در کل سه بازیکن جوان و یک بازیکن با تجربه را لازم داریم. بازیکن با تجربه مورد نیاز ما محمد کشاورز است که احتمالا به تیم اضافه می‌شود. محمد طاهری هم دیگر گزینه ما بود. صحبت‌هایی هم انجام داده بودیم و حتی درباره مبلغ قرارداد هم گفت‌و‌گو کردیم اما او خبری به ما نداده است. با توجه به این که وقت برای تیم ما مهم است نمی‌توانیم منتظر او بمانیم. او بهترین بازیکن آسیا بوده و احترام زیادی هم برای محمد قائل هستم. دیگر گزینه تیم علیرضا وفایی است که سعی می‌کنیم او را هم به خدمت بگیریم. یک بازیکن چپ پا داشتیم و سه بازیکن دیگر هم اضافه کردیم که می‌تواند در همه‌جای زمین بازی کند.

وی در پاسخ به این که قرارداد این بازیکنان تا چه زمانی است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما این بود که بازیکن کمکی به تیم اضافه نکنیم چرا که برای فصل بعد هم این بازیکنان را لازم داریم. اضافه شدن بازیکنان دیگر هم به خروجی تیم ما بستگی دارد. حمید احمدی ملی‌پوش تیم‌مان هم تمرینات را شروع کرده و اگر هم به بازی‌های آسیا نرسد او را خط نخواهیم زد. او برای تیم زحمت کشیده است.

شمسایی با اظهار رضایت از کمک‌های کمیته فوتسال برای حضور قدرتمند تاسیسات در آسیا، افزود: از آقایان افتخاری و جابری و همه کسانی که زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. آنها از هیچ اقدامی برای کمک به ما دریغ نکرده‌اند.

بازیکن اسبق تیم‌ملی درباره محل میزبانی جام باشگاه‌های آسیا با توجه به عدم وجود سالن مناسب در تهران، گفت: بدون شک مسابقات را در تهران برگزار می‌کنیم و تا به امروز هم سه یا چهار سالن را دیده‌ایم و ان‌شاءالله که کار‌ها درست شود. متاسفانه نبود سالن مناسب در پایتخت ایران هم از معضل‌های فوتسال است.

وی درباره تمدید قرارداد با تاسیسات، خاطنشان کرد: امروز قرارداد جدیدم با باشگاه را منعقد می‌کنم. از قبل هم قراردادی داشتم اما ادامه همکاری بستگی به شرایطی بود اما امروز ساعت یک در ساختمان باشگاه قرارداد می بندیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل یکشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

سلطان وحید شمسایی

نام یکشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

فقط یک سلطان تو فوتسال ایران بود اونم سلطان بابک معصومى بود که خدا رحمتش کنه

ناشناس دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۳۵

دخدا رحمتش کنه مثله سلطان بابک معصومی دیگه نمیاد

هوادار تاسیسات دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۲۵

فقط من از کادر فنی تأسیسات به عنوان یه هوادار تأسیساتی یه خواهش کوچولو دارم فقط خواهشم اینه حداقل از لیگای پایین تر یه استعداد معرفی بشه چون حیف این کادر فنی قوی حتی این کادر فنی از کادر فنی تیم ملی هم قوی تر نتونه کسی از لیگ پایین تر معرفی کنه.

حسین از تهران دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۳:۰۵

سلطان بابک معصومی جاش داده به سلطان وحید شمسایی فقط امید موفقیت برای تیم تاسیسات دارم امیدوارم فقط تیم علاوه بر تکرار قهرمانی در لیگ قهرمان آسیا هم بشه ولی استعداد یابی از لیگهای پایین تر فراموش نشه.

نام دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

داداش وحید شمسایى که هیچ تا۵٠٠سال دیگه اسطوره اى مثل بابک معصومى تو این فوتسال نمیاد خیالت تخت باشه فقط بابک معصومى

...... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

وحید شمسایی هم مثل بابک معصومی اگه بعد از ۱۲۰ سال فوت کنه میشه اسطوره
هرچی باشه زنده کش مرده پرستیم دیگه
هم زنده کشیم و هم اسطوره کش