کد خبر : 27566
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 10:57
-

مرتضایی:جدا شدن بهادری برای ما سخت است/طبیعی است که او تاسیسات را ترجیح بدهد

مرتضایی:جدا شدن بهادری برای ما سخت است/طبیعی است که او تاسیسات را ترجیح بدهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: مخالف جدایی بهادری هستیم زیرا حضور این بازیکن برای تیم بسیار تاثیرگذار است. مجید مرتضایی در خصوص خبر جدایی قدرت بهادری از فرش‌آرا و پیوستن به تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: با توجه به صحبت‌های مطرح شده و نامه‌نگاری‌هایی که با باشگاه تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: مخالف جدایی بهادری هستیم زیرا حضور این بازیکن برای تیم بسیار تاثیرگذار است.

مجید مرتضایی در خصوص خبر جدایی قدرت بهادری از فرش‌آرا و پیوستن به تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: با توجه به صحبت‌های مطرح شده و نامه‌نگاری‌هایی که با باشگاه تاسیسات داشته‌ایم احتمال اینکه این بازیکن از تیم جدا شود خیلی زیاد است.

وی ادامه داد: با توجه به امکاناتی که باشگاه تاسیسات دارد و همچنین حضور در جام باشگاه‌های آسیا، حضور در این تیم و این مسابقات برای هر بازیکنی افتخار بزرگی محسوب می‌شود‌.

مرتضایی تصریح کرد: به غیر از این موضوع با صحبت‌هایی که با این بازیکن داشته‌ام این موضوع را یادآور شد که با توجه به حضور در اردوهای تیم ملی بهتر است امسال در تهران بازی کند تا شرایط بهتری در تیم ملی داشته باشد.

وی افزود: هیچ اطلاعی از رقم پیشنهادی باشگاه تاسیسات ندارم ولی باشگاه فرش‌آرا رقم خوبی برای تمدید قرارداد با این بازیکن در نظر گرفته بود و به وی اعلام کردیم.

سرمربی تیم فرش آرا مشهد گفت: با توجه به این موضوع که بهادری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم بوده است و بهترین مشارکت‌ها را در بحث فنی و کاپیتانی تیم داشته است، جدا شدن این بازیکن برایمان سخت است ولی باید این موضوع را در نظر بگیریم که حضور در چنین باشگاهی مانند تاسیسات برای هر بازیکنی با ارزش است.

وی خاطر نشان کرد: تمام برنامه‌های ما حفظ بازیکنان برای سال آینده است، با توجه به جلسه هیات مدیره و برنامه‌هایی که به باشگاه ارائه داده‌ایم، حفظ بازیکنانمان در اولویت کاری باشگاه قرار دارد.

مرتضایی خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه‌ای که هیات مدیره تصویب می‌کند برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم، اگر بتوانیم تیم خوبی را برای سال آینده مهیا کنیم نیم نگاهی هم به قهرمانی خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

پس شما با این نتایج افتضاح و خنده داری که تو این ۲ سال گرفتی انگار بازهم در تیم پدر هستی
واقعا خنده داره من که شخصا دیگه به مسابقات فرش آرا نمیرم