کد خبر : 27666
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:25
-

برگزاری دوره های پیشرفته مربیگری فوتسال

برگزاری دوره های پیشرفته مربیگری فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال هدف از برگزاری دوره های پیشرفته و مربیگری را ارتقاء دانش مربیان دانست. محمد احسانی گفت: با هدف ارتقا و به روز بودن علم مربیان، دوره های آموزشی، همایش ها و کارگاه های مختلفی را برگزار می کنیم تا مربیان ایران با داشتن آخرین اطلاعات،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال هدف از برگزاری دوره های پیشرفته و مربیگری را ارتقاء دانش مربیان دانست.
محمد احسانی گفت: با هدف ارتقا و به روز بودن علم مربیان، دوره های آموزشی، همایش ها و کارگاه های مختلفی را برگزار می کنیم تا مربیان ایران با داشتن آخرین اطلاعات، فعالیتهای مربیگری خود را پیگیری کنند.
وی افزود : ۲۸ اردیبهشت یکی از بزرگترین گردهمایی های مربیان فوتبال را با حضور ۶ مربی خارجی برای آقایان و بانوان برگزار می کنیم و در آن دو مدرس از انگلیس، دو مدرس از آلمان، یک مدرس از فرانسه و یک مدرس از روسیه حضور دارند و آخرین اطلاعات و قوانین مربیگری را به ۶۰۰ مربی فوتبال کشور تدریس می کنند.
رئیس کمیته آموزش فوتبال گفت : برای دانش افزایی مربیان فوتسال نیز یک دوره آموزشی از ۳۱ اردیبهشت در مشهد و با حضور لوپز – بهترین مدرس فوتسال جهان از اسپانیا برگزار خواهیم کرد تا مربیان در این رشته نیز با آخرین قوانین و اطلاعات مربیگری آشنا شوند.
وی افزود : خوشبختانه در چند سال گذشته که دوره های دانش افزایی را برگزار کردیم شاهد روند رو به رشد در عملکرد مربیان فوتبال و فوتسال بوده ایم و با نگاهی کوتاه به بازی های لیگ برتر فوتبال و فوتسال پی می بریم که کیفیت مسابقات به مراتب بهتر از قبل است و این به توسعه کیفی و دانش مربیان باز می گردد.
احسانی گفت : حدود ۹۰ درصد مربیان از دوره های دانش افزایی که برگزار شد، ابراز رضایت داشتند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند چرا که هر سال باید با کیفیتی بالاتر دوره های آموزشی را برگزار کنیم تا مربیان به سطح ایده آل برسند.
رئیس کمیته آموزش فوتبال از برگزاری دوره های آموزشی که از سوی فیفا برگزار می شود خبر داد و گفت: دوره های بدنسازی، دروازه بانی، فوتبال ساحلی، فوتسال و مدیریت برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم به توسعه فوتبال و فوتسال کمک کنیم ؛ ضمن اینکه این دوره ها برای بانوان نیز برگزار خواهد شد تا فوتبال بانوان نیز در مسیر رشد قرار گیرد.
احسانی گفت: سعی ما بر این است تا استاندارهای کلاس های آموزشی خود را با کشورهای ژاپن و کره هماهنگ تر کنیم و در مذاکراتی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته ایم درباره ارتقا سطح مدارک مربیگری در سطح آسیا رایزنی کرده ایم و با نزدیک شدن به استانداردهای آموزشی این دو کشور ، قصد داریم تحولی جدید در عرصه فوتبال و فوتسال ایجاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.