کد خبر : 27679
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 12:09
-

حضور رئیس فدراسیون فوتبال تایلند بر سر تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان

حضور رئیس فدراسیون فوتبال تایلند بر سر تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ماکودی به همراه کفاشیان و دکتر علیزاده بر سر تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان و فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان حاضر شدند و با مسئولین تیم ها به گفتگو پرداختند. در پی حضور رئیس فدراسیون فوتبال تایلند در آکادمی ملی فوتبال، وی به همراه مسئولین فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ماکودی به همراه کفاشیان و دکتر علیزاده بر سر تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان و فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان حاضر شدند و با مسئولین تیم ها به گفتگو پرداختند.

در پی حضور رئیس فدراسیون فوتبال تایلند در آکادمی ملی فوتبال، وی به همراه مسئولین فدراسیون فوتبال ایران بر سر تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان حاضر شدند و دقایقی را با کادر فنی تیم به گفتگو پرداختند.
در بازدید مسئولین دو فدراسیون ایران و تایلند و رئیس آکادمی ملی فوتبال از تمرینات تیم ملی فوتسال، المیرا ثمینی پور، سرپرست تیم ملی فوتسال خطاب به ماکودی، رئیس فدراسیون فوتبال تایلند گفت: تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی در حال پیگیری است. این تیم پیش از اعزام به مالزی در یک تورنمنت چهار جانبه فوتسال به میزبانی روسیه و با حضور تیم های مجارستان، اسپانیا و روسیه شرکت خواهد کرد.
وی در پاسخ به سوال ماکودی که تیم ملی فوتسال چه افتخاراتی تاکنون کسب کرده است گفت: در رقابتهای داخل سالن اینچئون کره جنوبی این تیم توانست تمام حریفان سرسخت خود را شکست دهد و در فینال برابر ژاپن قرار گرفت و در ضربات پنالتی این بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.
ثمینی پور درباره فعالیت تیم ها در رقابتهای لیگ برتر گفت: ۱۲ تیم در رقابتهای لیگ برتر حضور داشته و مسابقات فوتسال در لیگ های دسته یک، دو و سوم را نیز برگزار می کنیم. این بازیکنان چیکیده از بهترین فوتسالیست های حاضر در ایران هستند.
ماکودی ضمن آروزی موفقیت برای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هر زمان که این تیم به تایلند سفر داشته باشد بدون شک بهترین امکانات را در اختیارایان می گذاریم تا در شرایطی مطلوب تمرینات خود را پیگیری کنید.
پس از بازدید رئیس فدراسیون فوتبال تایلند از تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان، اعضا از امکانات دیگر آکادمی ملی فوتبال بازدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.