کد خبر : 27674
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:37
-

شمسایی:برای جذب بازیکن جدید حوصله و وقت بیشتری می گذاریم/می توانستم با مبالغ بهتری به تیم دیگری بروم

شمسایی:برای جذب بازیکن جدید حوصله و وقت بیشتری می گذاریم/می توانستم با مبالغ بهتری به تیم دیگری بروم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص جذب محمد کشاورز و قدرت بهادری اظهار داشت: کشاورز علاوه بر اعتبار و تجربه‌ای که دارد چندین سال در فوتسال حضور داشته و می‌تواند به ما کمک زیادی بکند در کنار او مصطفی نظری هم حضور دارد که شرایط را خوب خواهد کرد. اسم و رسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص جذب محمد کشاورز و قدرت بهادری اظهار داشت: کشاورز علاوه بر اعتبار و تجربه‌ای که دارد چندین سال در فوتسال حضور داشته و می‌تواند به ما کمک زیادی بکند در کنار او مصطفی نظری هم حضور دارد که شرایط را خوب خواهد کرد. اسم و رسم این بازیکنان نیز کمک حال ما خواهد بود. قدرت بهادری هم یک چپ‌پایی است که در قدرت گلزنی و شوت بسیار موفق نشان داده و در کنار مجید رئیسی چپ‌پا که ارکان تیم را تشکیل می‌دادند می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

وی با اشاره به جذب ابوالقاسم عروجی تصریح کرد: عروجی در قدرت دیریبل زدن بسیار متبحر است و هر کسی را که بخواهد از پیش رو برمی‌دارد. او می‌تواند هر لحظه نبض بازی را تغییر دهد و در کنار رئیسی ارکان اصلی تیم را تشکیل دهد.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد اینکه جذب یک بازیکن دیگر چگونه خواهد بود،‌گفت: ما برای جذب یک بازیکن دیگر حوصله و وقت بیشتری می‌گذاریم و با دقت بیشتری در این زمینه تصمیم خواهیم گرفت. عجله‌ای در کار نیست. با علیرضا وفایی صحبت‌هایی کرده‌ایم و حالا باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

شمسایی در خصوص کادر فنی این تیم یادآور شد: کادر فنی تیم ما آماده شده و قراردادهایشان را امضا کرده‌اند. فقط و فقط به خاطر احترام به دکتر منوچهری و شخصیت او قراردادم را با این تیم بستم. در حالی که می‌توانستم مبالغ بهتری را دریافت کنم اما برای من پول ملاک نبود و مجموعه تاسیسات بسیار خوب توانستند سال گذشته حمایت‌های خود را انجام دهند.

وی افزود:‌ در همه جا مشکلات مالی وجود دارد اما در تاسیسات بین بازیکنان فرق نمی‌گذارند و کوتاه و بلند همه به یک دید، دیده می‌شوند. همه چیز ایده‌آل بود و همین مسائل باعث شد تا من شرایط پولی را فراموش کنم حالا هم در ادامه مسابقه منتظر حمایت مسئولان هستیم. من رفاقتی جلو آمدم و امیدوارم این همراهی‌ها در جریان رقابت‌ها هم تداوم داشته باشد.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مورد اینکه آیا بودجه مدنظرش فراهم شده، گفت: بودجه کمتر از آنچه که می‌خواستیم فراهم شد. در این بین هم برخی بازیکنان قراردادهایشان را پایین‌تر بستند. جا دارد از تمامی بازیکنان از جمله کشاورز، نظری، عروجی، بهادری و … تشکر کنم که به خاطر من قراردادهایشان را پایین‌تر امضا کردند. امروز هم با سنگ‌سفیدی و حمید احمدی قراردادمان را تمدید می‌کنیم. همچنین مجید رئیسی که از دیرباز با او رفاقت داشتم امروز قراردادش را خواهد بست.

شمسایی در مورد اینکه آیا به دنبال قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیاست، گفت: شک نکنید اینگونه خواهد بود باید از ماهیت فوتسال دفاع کنیم تا سربلند شویم. روزهای سختی را در پیش داریم حالا فرقی نمی‌کند در تهران بازی کنیم یا در شهرستان و یا حتی در خارج از کشور. تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه شرایط میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به کجا کشیده شد،‌گفت: ما در نامه‌ای مکتوب به ترابیان اعلام کردیم که برایمان فرقی نمی‌کند در چه شهرستانی یا خارج از کشور بازی کنیم. شنیده‌ام ترابیان اعلام کرده اصفهان میزبان رقابت‌ها شود و افتخاری هم تبریز را در نظر گرفته است اما ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و هر جا بازی برگزار شود با قدرت حاضر خواهیم شد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲:۵۲

تو یه گزارش فوتسالی مقایسه کرده بودن علی دایی با شمسایی ۱- علی دایی بر اساس تمرین منظم و حضور منظم در تمرینات به بازیکنان بازی میده۲-علی دایی بازیکنی که بد بازی می کنن از بازی تعویض می کنه نه بر اساس مسائله دیگه ۳-علی دایی بازیکنان جوان بها میده برای پیشرفت سعی می کنه به جوانا فرصت بده برای ارائه بازی بهتر

نام ... سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۳:۰۵

وحید شمسایی چطوری می خوای سر مربی تیم ملی بشه برای من جالب با وجود کادر فنی قوی نتونسته چند بازیکن قوی از لیگهایی پایین تر به فوتسال معرفی کنه با وجود قهرمانی تیم تاسیسات بازیکن شاخص که ثمره استعداد یابی وحید شمسایی از لیگهایی پایین تر باشه به چشم نمی خوره.

حس سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۴۸

جناب وحید شمسایی سال اول شما می خواستی تیم تاسیسات دریایی ۴ کنی حالا بچه های تیم تلاش کردن اول شدن بعد شما به جایی تمام تیم حفظ کنی داره بچه ها حذف می کنی اگر بچه ها تیم ۴ می کردن به این مشکل بر نمی خوردن

نام ... سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

وحید شمسایی یک بازیکن رو به فوتسال معرفی کرد که تو محلشون سابقه بازی داشت دو سال اومده لیگ برتر ملی پوش هم شد به نام محمدرضا سنگسفیدی پس لطفا در مورد شمسایی درست قضاوت کنید کشف این استعداد شعور بالای وحید در فوتسال رو میرسونه

هواداران تاسیساتی سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

سنگ سفیدی بازیش خوبه ولی سوتیهاش خیلی خنده داره یه بار همچنین ضرب زد سمت دروازه خودشون مصطفی نظری اعصابش خورد شد یه بار فکر کنم برخورد کرد به نظری توپ افتاد دست بازیکنای حریف زدن تو گل تو یه بازی دیگه روپایی زده جلوی دروازه خودشون بازیکن حریف توپ از بالای دروازه زده رفته بیرون هر کسی ۴۰ دقیقه بازی بدن با این سوتیها اعتماد به نفسش میره بالا راحت بازی می کنه چون کسی تعویضش نمی کنه فکر کنم بازیکنای دیگه این سوتیها رو بدن از یکی یا چندتا بازی محروم بشن.