کد خبر : 27667
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:29
-

عروجی:به خاطر جام باشگاههای آسیا به تاسیسات پیوستم

عروجی:به خاطر جام باشگاههای آسیا به تاسیسات پیوستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی  اظهار داشت: ۲ فصل پیش در آغاز دوران فعالیت ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال با این تیم قرارداد ۲ ساله‌ای بستم و‌‌ همان طور که باشگاه ماهان اعلام کرده این قرارداد تا پنجم شهریور اعتبار دارد. وی افزود: ملاک پایان قرارداد، تاریخ درج شده در قرارداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی  اظهار داشت: ۲ فصل پیش در آغاز دوران فعالیت ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال با این تیم قرارداد ۲ ساله‌ای بستم و‌‌ همان طور که باشگاه ماهان اعلام کرده این قرارداد تا پنجم شهریور اعتبار دارد.
وی افزود: ملاک پایان قرارداد، تاریخ درج شده در قرارداد نیست بلکه فصلی است که در آن لیگ بر‌تر به پایان می‌رسد و براساس پیگیری‌هایی که داشته‌ام، پس از پایان فصل بازیکن آزاد شده‌ام و نظر کمیته فوتسال هم همین است.
بازیکن ملی پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: در چنین شرایطی برای پیوستن به تاسیسات دریایی نیازی به رضایت نامه نداشتم و موضع باشگاه ماهان تندیس درباره اینکه من کماکان بازیکن این تیم هستم نادرست است.
عروجی بیان کرد: با توجه به این موضوع، باشگاه ماهان تندیس ملزم به ارائه برگ تسویه من برای ثبت قرارداد با تیم تاسیسات دریایی است و در صورتی که از این کار امتناع کند، کمیته انضباطی به این موضوع ورود پیدا می‌کند.
وی عنوان کرد: قراردادی ۲ ساله با تیم تاسیسات دریایی بسته‌ام و دلیل اینکه این تیم را از میان پیشنهاداتم انتخاب کردم بازی در جام باشگاه‌های آسیا همراه با تاسیسات دریایی و نزدیک بودن محل تمرین و مسابقات این تیم به قم بود.
بازیکن ملی پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: علت دیگری که تاسیسات را برای ادامه فوتسالم انتخاب کردم حضور وحید شمسایی در این تیم بود و می‌خواستم کار کردن با وحید شمسایی را تجربه کنم.
عروجی خاطرنشان کرد: برای تیم فوتسال ماهان تندیس و هواداران خوب فوتسال قم که سال‌ها پشتیبان من بودند آرزوی موفقیت دارم و آن‌ها نقش مهمی در پیشرفت من داشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

موفق باشی ابولقاسم آرپیجی زن …
ما همیشه دوستت داریم امیدواریم پیشرفت بیشتری داشته باشی …