کد خبر : 27652
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 9:55
-

نامه ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا/نمی توانیم در تهران میزبانی کنیم

نامه ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا/نمی توانیم در تهران میزبانی کنیم

رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در ایران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران از ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعلام شرایط تهران و تغییر مکان بازیها خبر داد. عباس ترابیان گفت:نامه ای را برای ارسال به AFC آماده کرده ایم که در آن عنوان کردیم که با توجه به

رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در ایران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران از ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعلام شرایط تهران و تغییر مکان بازیها خبر داد.

عباس ترابیان گفت:نامه ای را برای ارسال به AFC آماده کرده ایم که در آن عنوان کردیم که با توجه به برگزاری مسابقات والیبال که در سطح جهانی است و از اهمیت زیادی برخوردار است امکان برگزاری مسابقات فوتسال در سالن آزادی وجود ندارد و خواستار تغییر مکان بازیها به شهری دیگر شده ایم.

ترابیان ادامه داد:طی مذاکراتی که با آقای ابرقویی نژاد رئیس هیان فوتبال اصفهان داشتیم این شهر آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات اعلام کرده و با توجه به اینکه دوره اول این پیکار ها هم در اصفهان برگزار شده بسترهای لازم برای میزبانی این شهر وجود دارد.در هر صورت تا زمان حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران باید مکان برگزاری بازی ها را مشخص کنیم تا میزبانی از دست ما نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.