کد خبر : 27682
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:01
دسته‌بندی نشده
-

چراغ سبز اصفهانی ها برای میزبانی آسیا

چراغ سبز اصفهانی ها برای میزبانی آسیا
رئیس هیات فوتبال اصفهان از آمادگی این شهر برای میزبانی جام باشگاه های آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی نژاد اظهار کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال در تماسی که با ما داشتند خواستار همکاری ما برای برگزاری مسابقات جام باشگاههای فوتسال آسیا شدند.
وی افزود: با توجه به اینکه اصفهان پیش از این یک دوره تجربه موفق برگزاری این مسابقات را داشته این درخواست مطرح شد و ما نیز پاسخ مثبت دادیم و آمادگی خود را برای میزبانی اعلام کردیم.
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه شرایط برگزاری این مسابقات در تهران وجود ندارد گفت: ما به همین دلیل و با سابقه‌ای که از میزبانی گذشته داشتیم این درخواست را پذیرفتیم.
ابرقویی نژاد تصریح کرد: ما فعلاً به درخواست همکاری پاسخ مثبت داده‌ایم اما هنوز اعلام رسمی نشده است. اعلام رسمی زمانی است که از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید شود، سپس نماینده ای. اف.سی به اصفهان بیاید و امکانات ما را ارزیابی کند.
وی افزود: البته چون اصفهان پیش از این برگزار کننده یک دوره این مسابقات بوده از استانداردهای لازم برخوردار است اما بعد از بازدید نماینده ای اف سی این مساله رسمیت پیدا می‌کند.
ابرقویی نژاد گفت: هزینه مسابقات جزو مواردی است که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تأمین می‌شود و ما بابت این مساله نگرانی نداریم.
گفتنی است تیم فوتسال تأسیسات دریایی نماینده ایران در جام باشگاههای آسیاست و پیش از این قرار بود این رقابت‌ها به میزبانی تهران برگزار شود. اما در نامه مسئولان مجموعه ورزشی آزادی به فدراسیون فوتبال اعلام شد این مجموعه میزبان لیگ جهانی والیبال است و امکان برگزاری مسابقات باشگاههای فوتسال آسیا در تهران امکان پذیر نیست تا فدراسیون فوتبال اصفهان را به عنوان گزینه میزبانی در نظر بگیرد.

منبع:ایمنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.