کد خبر : 27715
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 15:47
-

کفاشیان:به تایلند مربی فوتسال می دهیم

کفاشیان:به تایلند مربی فوتسال می دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در خصوص علت سفر رئیس فدراسیون فوتبال تایلند به تهران اظهار داشت: رئیس فدراسیون فوتبال تایلند برای بازدید از امکانات ما و البته مذاکره برای چگونگی شرکت در انتخابات هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران آمده است با توجه به اینکه انتخابات هیئت رئیسه AFC نزدیک است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در خصوص علت سفر رئیس فدراسیون فوتبال تایلند به تهران اظهار داشت: رئیس فدراسیون فوتبال تایلند برای بازدید از امکانات ما و البته مذاکره برای چگونگی شرکت در انتخابات هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران آمده است با توجه به اینکه انتخابات هیئت رئیسه AFC نزدیک است اکثر کشورها در تب و تاب هستند تا در این انتخابات کرسی کسب کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره امضای تفاهم نامه گفت: در تفاهم نامه امضا شده روابط بهتر و قوی تر می‌شود در آمدن تیم‌ها و رفتن آنها و همچنین برگزاری اردوهای تدارکاتی و جابه‌جایی مربیان تأثیرگذار است و باعث تسهیل این امر می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: آنها از ما درخواست مربی فوتسال می‌کنند و ما به آنها مربیان خود را می‌دهیم. این‌گونه ارتباط‌ها معمولاً تا قبل از انتخابات خوب است اما باید آنها را پررنگ‌تر از گذشته کنیم و پس از انتخابات نیز به این موضوع توجه داشته باشیم.
کفاشیان افزود: با روابط خوبی که با کشور تایلند داریم سعی خواهیم کرد تا اردوها و بازی‌های تدارکاتی را در دو کشور برگزار کنیم تا فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیرد. ما تلاش کردیم تا میزبانی رقابتهای جام جهانی فوتسال را داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد و تایلند میزبان این مسابقات شد که ما نیز از این انتخاب راضی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.