کد خبر : 27827
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 23:31
-

اولادقباد: رعدی فکر می کند از شمس خط گرفته ام/ در باند هیچ کس نیستم!

اولادقباد: رعدی فکر می کند از شمس خط گرفته ام/ در باند هیچ کس نیستم!
بازیکن ماهان تندیس که از جانب سرمربی اش متهم به تبانی با تیم حریف شده بود، نسبت به این شایعات واکنش نشان داد.

مسلم اولادقباد در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد ادعاهای علی رعدی مبنی بر بازی مغرضانه او و لو دادن عمدی توپ ها در دو بازی آخر لیگ، توضیح داد: تا کنون چنین حرفی وجود نداشت و هیچ کس نه از جانب کادرفنی و نه باشگاه در این مورد با من صحبتی نداشته است. بنابراین اینکه آقای رعدی گفته اولادقباد خودش اشتباهش را گردن گرفته، صحت ندارد. من نه در باند کسی هستم و نه با دستور کسی در بازی ها توپ را لو می دهم. اصلا یعنی چه که می گویند کارهای من بودار بوده است؟ همه می توانند دو بازی آخر تیم را ببیند و بگویند فقط من بد بازی کردم یا کل تیم ضعیف بود؟!

بازیکن ماهان تندیس افزود: آقای رعدی در مصاحبه مفصل با سایت فوتسال از ابتدای صحبت هایش شروع به کوبیدن من کرد. البته بعضی قسمت ها هم تعریف و تمجید کردند که از ایشان ممنونم اما حدس می زنم تمام این شایعات و حواشی پیرامون من به خاطر این است که فکر می کنند من چون شاگرد حسین شمس بودم، در بازی با مس از او خط گرفته ام تا تیم شمس پیروز شود! اما شما بازی ماهان تندیس با دبیری تبریز در نیم فصل اول را نگاه کنید. آنجا هم شمس سرمربی دبیری بود و من یک پاس گل دادم و یک گل هم زدم.

وی ادامه داد: آقای رعدی گفته است که اولادقباد در بازی با مس با دروازه بان تک به تک شده و بعد از دریبل دروازه بان، توپ را به عقب برگردانده است. مگر چنین اتفاقی ممکن است؟ حتی مبتدی ترین بازیکن هم چنین کاری نمی کند. زمانی که با دروازه بان سه به تک شدیم، هواداران سوت زدند که من فکر کردم سوت داور است و به همین خاطر توپ را از دست دادیم! در مورد گل آخر هم فیلم را ببینید اگر من مقصر بودم، قبول؛ کارهایم بودار است! همه فکر می کنند این اتفاق ها به خاطر حضور شمس در مس است و چون او مرا به ماهان آورده باید ادای دین کنم اما در حقیقت مرا رضا کردی به ماهان تندیس آورد.

اولادقباد در پایان به fut5al گفت: شاید در دو بازی آخر لیگ بد بازی کردم اما عامل باخت تیم فقط من نبودم! شاید در بعضی صحنه ها جوانی کردم اما یک بازیکن جوان باید آنقدر تک به تک خراب کند تا پخته شود. آقای رعدی هم شاید کار اشتباهی کرده که در مصاحبه اش اسم مرا برده و متهمم کرده اما او استاد من است. آقای رعدی هم در تنبیه و هم در بحث فنی عالی است. او در تیم ماهان تندیس لطف زیادی به من داشت و از ابتدای فصل اطمینان فوق العاده ای به من کرد. امیدوارم اگر اشتباهی کرده ام مرا ببخشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۰۹

احسنت و درود بر مسلم.. مسلم جان آقای رعدی خیلی تعریفت رو میکنه و دوستت داره.. آفرین با این مصاحبه ات رعایت اخلاق و ادب را به غیاثی نشان دادی.. احسنت

omid چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۴۴

مسلم جان …
دروغگویی آقایان و همنشیناشون ثابت شده است تو غصه نخور…
همه هوادارا دوستت دارن، تو با سن کمی که داری یکی از بهترینهای تیمی و آینده خوبی داری ، خودتو با حرفای اینا تو حاشیه نبر و فقط به پیشرفت خودت فکر کن…

فرشاد چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

با سلام. بنده با شناختی که از مسلم دارم هیچ کسی نمیتونه ایشونو تو حاشیه ببره مسلم خیلی سطح فکرش بالاتر از این حرفاست

ابولی چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به نظر من مسلم جزئ بهترین بازیکن های تیم بود
تو اون بازی که به جای سعید قاسمی عقب وایستاده بود,اینو ثابت کرد
البته اقای رعدی هم حق داره ,داره فشار وارد شده را بین کادر فنی و بازیکنا تقسیم میکنه
تا هیچکس بی نصیب نمونه
خب اخه جناب رعدی بازیکن تیم ملی را که کسی بهش حجمه وارد نمیکنه
چون اقای اولاد قباد را بزرگتر از شماها تاییدش کردن….

بچه قمی شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

فقط داش مسلم یه دونه ای

امیر یکشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

فقط داش مسلم یه دو نه ای