کد خبر : 27764
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 12:47
-

سردرگمی ملی پوش فوتسال/ از شمسایی اصرار؛ از ماهان تندیس انکار!

سردرگمی ملی پوش فوتسال/ از شمسایی اصرار؛ از ماهان تندیس انکار!
در حالیکه مسئولان تیم فوتسال تاسیسات دریایی از امضای قراداد دو ساله با ابوالقاسم عروجی خبر می‌دهند، مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم می‌گوید هنوز هیچ بازیکنی از تیم فوتسال این باشگاه جدا نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال ماهان تندیس قم اولین بازیکنی بود که تیم فوتسال تاسیسات دریایی و وحید شمسایی با وی برای فصل آینده مذاکره کرد و به گفته این بازیکن، حتی قرارداد دو ساله‌ای هم بین دو طرف امضا شده است. این موضوع از همان ابتدا با مخالفت مسئولان ماهان مواجه شد و آنها تاکید کردند که قرارداد بازیکنان این تیم تا شهریورماه است.

در ادامه، سازمان لیگ فوتسال هم اعلام کرد که قراداد بازیکنان تا پایان فصل فوتسالی معتبر است و بنابراین با اتمام لیگ، عروجی بازیکن آزاد بوده و تحت قرارداد ماهان قرار ندارد.

با این حال امیر جلالی مدیرعامل ماهان تندیس یکبار دیگر تاکید کرد که هیچ بازیکنی از این تیم جدا نشده است. جلالی درباره موضع‌گیری سازمان لیگ فوتسال در اینباره اظهار کرد: اجازه بدهید ما این هفته جلساتی داریم و بعد از این جلسات همه چیز را روشن می‌کنیم.

وی درباره اینکه عروجی و شمسایی خودشان عنوان کرده‌اند قرارداد دو ساله‌ای را بسته‌اند، تاکید کرد: هیچ بازیکنی از تیم ماهان جدا نشده است.

مدیرعامل ماهان تندیس در پاسخ به این پرسش که «آیا نظر سازمان لیگ فوتسال در اینباره اهمیتی ندارد؟» تصریح کرد: ما کاری به حرف سازمان لیگ نداریم. همانطور که گفتم هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشده و ما بعد از جلساتی که داریم، همه چیز را روشن خواهیم کرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

اگه میخوایید تیم رو تقویت کنید
خداوکیلی برای قهرمانی ببندید نزارید بره
اما اگه قراره بازم علی شریفی بازی کنه کسی هم نخرید
بزارید بره پیشرفت کنه

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

برو دنبال پیشرفتت تا تو آتیش نابودی فوتسال قم که توسط آقایان سرمایه گذار و مدیر عاملش روشن شده نسوزی هم تو هم علیرضا