کد خبر : 27747
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 9:34
-

قرچک پایتخت فوتسال ایران است

قرچک پایتخت فوتسال ایران است
رئیس هیات فوتبال شهرستان قرچک این شهر را پایتخت فوتسال ایران نامید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رحمت حسینی  رئیس هیئت فوتبال شهرستان قرچک اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت‌های فوتبال و فوتسال شهرستان قرچک با حضور تیم‌های این شهرستان در سطح لیگ‌های برتر و استانی تبدیل به نقطه قوت ورزش قرچک شده است.

وی گفت: هم‌اکنون تیم‌های فوتبال پارس خلیج خودرو در لیگ جوانان کشور، تیم فوتبال کوثر و شهید ستاری در لیگ دسته یک تهران حضور دارند و در لیگ جوانان استان تهران نیز شهرستان قرچک دارای دو تیم بهمن ایرانیان و امداد خودرو است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قرچک افزود: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نیز که به‌عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتسال ایران که پیش از این نیز عناوینی همچون قهرمانی لیگ فوتسال کشور و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد به‌عنوان یکی از افتخارات ورزش قرچک دارای محبوبیتی بی‌شماری در میان جوانان این شهر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تیم شهید منصوری قرچک ۵۰ درصد بازیکنان تیم ملی فوتسال را تشکیل می‌دهد و بازیکنانی همچون محمد طاهری که عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا را در اختیار دارد در مدارس فوتسال قرچک کشف کرده است.

حسینی تاکید کرد: در تیم ملی زیر ۱۵ سال فوتسال ایران نیز هفت بازیکن بومی شهرستان قرچک حضور دارند که نشان از ظرفیت بسیار مناسب فوتسال قرچک در کشف و معرفی است، استعدادهای این رشته دارد و با توجه به شرایط فوتسال قرچک باید قرچک را پایتخت فوتسال ایران نامید.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر هواداران شهید منصوری از مسابقات این تیم در قرچک گفت: تیم شهید منصوری در یک فصل ۱۳ بازی خانگی در سالن شهدای هفتم تیر انجام می دهد و در طول سال بیش از ۳۰ هزار هوادار مشتاق برای تشویق تیم محبوبشان به ورزشگاه می‌آیند.

رئیس هیئت فوتبال قرچک اظهار کرد: وقتی ورزشی با این همه طرفدار در قرچک وجود دارد باید مسئولان شهری فکری برای حمایت از فوتسال و فراهم کردن امکانات و زیر ساخت‌های آماده کنند چرا که برخی از شهرستان‌ها حاضرند فقط یک تیم ورزشی در سطح کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز ورزش سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: متاسفانه در کشور ما برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس هزینه‌های زیادی از بیت‌المال صرف می‌شود و ما از مسئولان قرچک انتظار داریم توجه لازم به تیم شهید منصوری قرچک را داشته باشند.

حسینی در ارتباط با وضعیت فوتبال قرچک بیان داشت: متاسفانه هرسال به هزینه‌های فوتبال اعم از لباس و کفش و اجاره زمین و تیم‌داری بسیار اضافه می‌شود و کمبود زیرساخت‌های لازم موجب شده که رویش جدید در فوتبال قرچک رخ ندهد.

وی که سابقه بازی در تیم استقلال تهران در دهه ۴۰ را در کارنامه خود دارد، گفت: جنوب‌شرق استان تهران قبل از استان‌های البرز و قم دارای فوتبال و تیم‌های مطرح بوده اما امروز این استان‌ها از ما پیشی گرفتند و فوتبال این منطقه از استان تهران در حال درجا زدن است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قرچک افزود: متاسفانه طی هشت سال اخیر که به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال قرچک در حال فعالیت هستم هیچ‌گونه حمایتی از سوی نهادها و ارگان‌های قرچک برای حمایت مالی از هیئت فوتبال انجام نگرفته و فقط به صورت محدود به برخی از تیم‌های فوتبال شهرستان کمک شده است.

وی با بیان اینکه فوتبال امروز یک علم و صنعت در جهان است، عنوان کرد: اعضای هیئت رئیسه فوتبال شهرستان قرچک از جمله رئیس کمیته داوران کمیته برگزاری لیگ و کمیته انضباطی دارای مدارک بین‌المللی و کشوری در حوزه‌های خود هستند که این امر موجب رعایت کامل قوانین کشوری در قرچک شده است.

حسینی گفت: من نیز به عنوان رئیس هیئت فوتبال قرچک عناوین مختلفی در سطح داوری و مربیگری فوتبال کشور دارم و مدرک B داوری أسیا را در اختیار دارم و در سال ۷۳ نیز طی حکمی به‌عنوان مسئول هیئت‌های ورزشی قرچک خدمتگزار ورزشکاران این منطقه بودم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قرچک با اشاره به جدایی بخش قرچک از شهرستان ورامین تصریح کرد: متاسفانه جدایی بخش قرچک از شهرستان ورامین بدون امکانات زیر ساختی ورزشی گریبان فوتسال و فوتبال قرچک را هم گرفت و بیشترین امکانات و زیرساخت‌های این رشته در ورامین قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

هرکی بگه پایتخت فوتساله ایرانه همونجا میشه؟ 😐

امیر سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

چی؟؟؟؟
قرچک؟؟؟!!!!
خخخخخ
تا وقتی که قم و اصفهان هست قرچک مگه میتونه چیزی بگه؟؟؟
میشه اسم چنتا بازیکن تون بگید؟
اصغر حسن زاده بهترین بازیکن آسیا
علیرضا وفایی جادوگر آسیا
ابوالقاسم عروجی چپ پای فوق تکنیکی
سعید تقی زاده بازیکن ملی پوش و موثر گیتی پسند
محمد دهقان دروازبان منصوری
محمد کوهستانی دبیری
سه تا از بچه های تیم مقاومت البرز که سرباز هستن
مهدی حسن زاده شهرداری ساوه
و….بازیکن دیگه که الان خارج قم هستن
به علاوه کل تیم ماهان تندیس که تنها تیم کاملا بومی کشور هستن
رضا کردی مربی خوب که الان قطر هست
و حسین شمس بهترین مربی جهان هم گوشه ای از افتخارات قم هستن
آره داداش مونده برسید به ما
فم مهد فوتسال جهان

قرجکیپپو سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

وایساجوابتو بگیر اولیش,محمدطاهری بعد گلرتیم ملی مجتبی نصیرنیا بعدش محمدکشاورز مجیدتیکدری نژاد مهدی مصطفایی باقرمحمدی میثم خیام امیرکشور علی رهنما علی کیایی حمیداحمدی مهدی جاوید احمداسماعیل پور

ناشناس چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۳۲

اگه واقعا بحث قطب باشه کدوم استان به اندازه قزوین بازیکن داره تو لیگ برتر شما که میگید اصفهان و قم بیا بشماریم . ۱ مسلم رستمی ۲ – مرتضی عزتی ۳ وحید شفیعی – ۴ مصطفی اخلاصیان – ۵- علی عبدالهی – ۶ حامد عبدالهی ۸ مهدی عبدالهی ۹- سعید مومنی – ۱۰ حمید رضا پردگی – ۱۱- ابراهیم قبادی – ۱۲ علی رستمی – ۱۳ مهدی امامی ۱۴عمار مسافر .۱۵محسن اسلامی ۱۶- رحیم سعیدی نیا ۱۷ حمید بخشی و بیش از سه تیم لیگ یکی که خیلیاشون بازیکن لیگ برتری هستن . ایساتیس یزد کلا قزوینی . کشاورز قزوین . دو تیم لیگ برتر امیدها از ۱۲ تیم کشاورز قزوین و هایپر کیپر قزوین ووو چه استعدادهای نابی که سالهای بعد از این شهر معرفی میشن . قزوین فقط مسئول درست حسابی نداره که این بازیکنان رو جمع کنه . اگه یادتون باشه تا ۴ سال پیش دوتا تیم لیگ بزرگسالان هم داشتیم حال هر کی از خواب پا میشه میگه ما قطب فوتسالیم …………!!!!!!!!!!!!!!!
همین مسلم اولاد قباد که واقعا بازیکن خوبی هستش بچه لرستان نه قم و خیلی دیگه از بازیکنایی که دارید . اصفهان سره جمع ۵ تا بازیکن لیگ برتری داره همه از شهرهای دیگن بعد قطب قطب میکنن . ببخشید

ساروری چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

پایتخت فوتسال ایران وآسیا فقط ساریه تو هربازی ۴۰۰۰ تماشاگر میاد توسالن و خیلیها پشت در می موننن! واسه ساروی فرق نمیکنه کجای جدول باشه میاد تیم شو یکصدا تشویق میکنه، ساری تنها تیمیه که ۹۹ درصد بازیکناش بومی هستن و جوون بیشترشون از تیم جوانان و امید ساری میان تو تیم بزرگسال.. با احترام به تیمهای منصوری و قم…

امیر چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

مهندس اگه ساری ۹۹درصدش بومیه
همه میدونن قم کلش بومیه
در ضمن من اسم یازیکنان مطرح رو بردم
و الا بازیکن معمولی که تیم دیگه هستن زیاده

بچه قمی شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

قم مهد فوتسال جهان البته ساری هم حرف برای گفتن داره

قرچک شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۳:۵۷

مشتی قرچک پرچم بالاس همیشه پایتخت فوتسال فعلن ک کسی از قم ساری حرف نمی‌زند همه جا حرف قرچک حله