کد خبر : 27787
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 15:21
-

کمیته فوتسال حضور عروجی را در تاسیسات تایید کرده است/ جذب یک بازیکن دیگر تا ۴۸ ساعت آینده

کمیته فوتسال حضور عروجی را در تاسیسات تایید کرده است/ جذب یک بازیکن دیگر تا ۴۸ ساعت آینده
مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی گفت:کمیته فوتسال قرارداد عروجی با این تیم را تائید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره اعتراض باشگاه ماهان تندیس به جذب ابوالقاسم عروجی و حضور این بازیکن ملی پوش در تیم تاسیسات، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خودم سال گذشته مربی تیم ماهان بودم. هم عروجی و هم علیرضا وفایی فقط یک سال با ماهان قرارداد داشتند و به این ترتیب و با علم به اینکه قرارداد عروجی تمام شده، این بازیکن را جذب کردیم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه قراردادهای فوتسال ایراد دارد. باید در قراردادها قید شود که منظور از یکسال قرارداد، پایان همان فصل است نه پایان سال. باید قراردادها را تغییر داد تا دیگر دچار شبهه نشد.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: با این حال حتی سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال هم حضور عروجی را در تیم تاسیسات تایید کرده است. افتخاری چندی پیش نامه حضور این بازیکن در تیم ما را امضا کرد و از نظر او هم مشکلی نیست. در نهایت اگر این مشکلات ادامه داشته باشد، کمیته انضباطی نظر نهایی را خواهد داد.

شمسایی با بیان اینکه تیم تاسیسات تاکنون قدرت بهادری، محمد کشاورز و ابوالقاسم عروجی را جذب کرده است، یادآور شد: ما یک سهمیه دیگر داریم که حداکثر تا ۴۸ ساعت دیگر این سهمیه را هم جذب می‌کنیم. به جز این چهار بازیکن، بازیکن دیگری نمی‌‎خواهیم و کارمان را از روز بیستم اردیبهشت‌ماه استارت خواهیم زد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.