کد خبر : 27916
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 13:51
-

احتمال حضور بانوان در سالن در جام باشگاه های آسیا

احتمال حضور بانوان در سالن در جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در حالی مردادماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود که کمیته فوتسال فدراسیون به دنبال فراهم کردن زمینه حضور بانوان در سالن‌های مسابقات است. کمیته فوتسال نامه‌نگاری‌هایی را هم در این زمینه داشته و منتظر پاسخ مسئولان مربوطه است. سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در حالی مردادماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود که کمیته فوتسال فدراسیون به دنبال فراهم کردن زمینه حضور بانوان در سالن‌های مسابقات است. کمیته فوتسال نامه‌نگاری‌هایی را هم در این زمینه داشته و منتظر پاسخ مسئولان مربوطه است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: آن موقع که قصد داشتیم بازی‌ها را در سالن آزادی برگزار کنیم، با امضای علی کفاشیان به وزارت ورزش و جوانان نامه زدیم که بخشی از سالن را به حضور بانوان اختصاص بدهیم.

افتخاری تاکید کرد: حالا هم که قرار است بازی‌ها در اصفهان برگزار شود، حضور بانوان را پیگیری می‌کنیم. مسئولان قول مساعد داده‌اند و ما هم امیدواریم. در هر صورت اگر مجوز صادر شود که رسما اعلام می‌کنیم و بلیت‌ها را اینترنتی می‌فروشیم تا تعداد معینی از بانوان هم بتوانند به سالن بیایند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی جمعه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۴۲

کاشکی بازیا بصورت اچ دی فیلمبرداری بشه.بخدا افت داره که هنوز اچ دی نشدیم.همه کشورا کلا شبکه هاشون اچ دی شده غیر از ایران سوریه فلسطین افغانستان اردن و دو سه تا دیگه. واقعآ این اوج حقارت نیست برا ما؟؟
البته ما ایرانیا یه ویژگی خاص داریم که هیچ کشور دیگه ای نداره و اون پوست کلفتی و خجالت نکشیدن از عقب ماندگیست.(منظورم صداوسیماست که یه آدم کاردان توش نیست که پروسه ی اچ دی شدن رو محکم دنبال کنه تا به نتیجه برسه)