کد خبر : 27893
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 12:26
-

اعلام برنامه امسال مسابقات بین‌المللی تیم‌های ملی فوتسال

اعلام برنامه امسال مسابقات بین‌المللی تیم‌های ملی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برنامه مسابقات بین‌المللی تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان تا پایان سال ۹۴ اعلام شد. ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۴ آغاز تورنمنت فوتسال روسیه خواهد بود و تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان کشورمان با سرمربیگری شهناز یاری در این تورنمنت شرکت می‌کند. ملی پوشان فوتسال بانوان در این تورنمنت پنج روزه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برنامه مسابقات بین‌المللی تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان تا پایان سال ۹۴ اعلام شد.
۱۵ اردیبهشت ماه ۹۴ آغاز تورنمنت فوتسال روسیه خواهد بود و تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان کشورمان با سرمربیگری شهناز یاری در این تورنمنت شرکت می‌کند. ملی پوشان فوتسال بانوان در این تورنمنت پنج روزه که تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد به مصاف تیم‌های ملی فوتسال اسپانیا، مجارستان و روسیه می‌روند. بازیکنان در دوره قبلی این تورنمنت، عنوان سوم را کسب کرده بودند.
تیم ملی فوتسال بزرگسالان آقایان در حال برنامه‌ریزی برای حضور در تورنمنت ۴ جانبه پرتغال است. این تورنمنت از ۳ تا ۸ خرداد برگزار می‌شود که مکاتبات نهایی بین فدراسیون ایران و پرتغال در حال انجام است. البته تاکنون حضور دو تیم ایران و پرتغال مشخص شده است.
در واقع حضور در این تورنمت، آماده سازی مناسبی برای شاگردان خسوس خواهد بود چراکه این تیم از ۲۰ بهمن تا اول اسفند ماه برای دفاع از عنوان نایب‌قهرمانی خود باید در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا شرکت کند.
همچنین اولین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا (بانوان) از ۲۶ شهریور در مالزی آغاز می‌شود و هنوز زمان قرعه‌کشی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نشده است اما طبق اعلام کادرفنی، تیم‌هایی چون ویتنام، ژاپن، کره جنوبی، ایران، چین، هنگ کنگ، اندونزی، اردن، مالزی، ازبکستان و تایلند به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. این تیم برای شرکت در اولین دوره رقابت‌های قهرمانی فوتبال آسیا، تورنمنت ۴ جانبه روسیه، بازی‌های دوستانه با تیم های ملی ویتنام و تایلند را پیش‌رو دارد. ملی پوشان فوتسال بانوان کشورمان زیر نظر یاری تا ۴ مهر به رقابت در این دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا خواهند پرداخت.
این برنامه بنابر آخرین اطلاع رسانی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته و پس از اعلام برنامه نهایی مسابقات که در برخی از آنها مکان برگزاری مشخص نشده است، سایت رسمی فدراسیون برنامه دقیق و نهایی را اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.