کد خبر : 27935
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 16:07
-

نظری:تیم های دیگر پول بیشتری به من می دادند/از بازی در اصفهان خوشحالیم

نظری:تیم های دیگر پول بیشتری به من می دادند/از بازی در اصفهان خوشحالیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص تمدید قراردادش با تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار داشت: قرارداد من با این تیم ۲ ساله بود اما باید از لحاظ مالی در سال دوم به توافق می‌رسیدیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. من در تیم‌های دیگر با مبالغ بیشتری می‌توانستم حاضر شوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص تمدید قراردادش با تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار داشت: قرارداد من با این تیم ۲ ساله بود اما باید از لحاظ مالی در سال دوم به توافق می‌رسیدیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. من در تیم‌های دیگر با مبالغ بیشتری می‌توانستم حاضر شوم اما از آنجا که وحید شمسایی باعث شد از روسیه به ایران بیایم و دوست داشتم کاری که با هم آغاز کرده‌ایم تا پایان پیش ببریم با این تیم قراردادم را تمدید کردم. امیدوارم تا بتوانیم با قهرمانی در آسیا به هدف‌مان دست یابیم.

وی در خصوص اینکه تاسیسات کار دشواری در اصفهان دارد و به نظرش جو حاکم بر سالن‌های این شهر با توجه به حضور بازیکنانی همچون کشاورز، شمسایی و خودش که پیش از این سابقه حضور در اصفهان را داشتند، تصریح کرد: واقعا برای ما فرق نمی‌کند که در تهران بازی کنیم یا در شهر دیگری. اصفهان شرایط بسیار خوبی دارد و ما هم خاطرات خوبی در این شهر با فولاد ماهان داریم که توانستیم قهرمانی آسیا را به دست آوریم. مطمئن باشید همه برای موفقیت تاسیسات دریایی گام خواهند برداشت.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: تاسیسات دریایی با نام ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حاضر می‌شود و مطمئنم مردم خونگرم و فوتسال دوست اصفهان حمایت‌های خود را از ما دریغ نخواهند کرد و برای سربلندی این تیم در تمام بازی‌ها حضور پررنگی خواهند داشت تا به ما روحیه و انگیزه مضاعف بدهند. از حضور در اصفهان ناراحت نیستیم بلکه خوشحال هم هستیم.

نظری در خصوص اینکه آیا معتقد است این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند، گفت: ما بازیکنان خوبی را جذب کرده‌ایم. محمد کشاورز بازیکن بسیار خوب و قدرتمندی است. همچنین در کنار او بازیکنانی از جمله وحید شمسایی، حمید احمدی، سنگ‌سفیدی،‌ محمد زارع، ۲ بازیکن چپ‌پا به نام عروجی و بهادری حضور دارند که معتقدم ما بهترین چپ‌پاهای ایران را در تیم داریم.

وی ادامه داد: در کنار این بازیکنان، کادر فنی مجرب و قوی‌ای داریم. سفال‌منش، سیامک داداشی، رضا ناصری که همواره به من لطف داشته، امیر و وحید شمسایی حضور دارند که امیدوارم بتوانیم به هدف‌مان دست یابیم. ۴ سال است که جامی در ایران نیامده است و ما کار بسیار دشواری داریم اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهانی چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

آقای نظری کجا ۴ ساله هیچ جامی تو ایران نیامده فکر کنم آلزایمر گرفتی وقهرمانی ونایب قهرمانی گیتی تو آسیا را یادت رفته

ناشناس چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

وقتی سلطان نظری میگه بگو چشم

نام... دوشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۱۵

آدمی مثل مصطفی نظری که به همه تماشاگرا تواصفهان فحاشی کرد جایی در اصفهان نداره !!! نظری تو هر چی هم داری از فوتسال اصفهان هست یادت باشه!!

mohammad.m یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

آقا نظری وقتی حرف میزنه باید همه به احترامش خبر دار بایستاند

ali چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

Jan am sakhre

ناشناس چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

آقای نظری بازارگرمی بس است هیچ کجا شما را نمی خواستند.شما وآقای شمسایی مرتب برای هم تبلیغ
کنید خوب به هم میخورید.

نام ... چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

موفق باشید آقای نظری

ali چهارشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

soltani be mola sakhreeeee

mohamad شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۲۸

Yedonas khoda vakili
Shire madaresh halalesh bashe

پيمان پنجشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۱۹

عالیه

نام ... پنجشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۲۲

یکی از خاطرات خوب ایشان توی اصفهان این است که به همراه دوست عزیزشان احسان زحمتکش یکی از عوامل تیم را که شب رفته بود به انها سر بزند را با سر از پنجره طبقه دوم اویزان کرده و فقط پای او را گرفته بودن و میخندیدند!
آخ یادش بخیر چقدر توی اصفهان دعوا کردیم ولی حسین افضلی پشتمون بود

نام ... پنجشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

انگار یادتت رفته بازی برگشت فحش میدادی به تماشاگرا هان حالا شدن خون گرم امان ازاین دنیا

حمیدرضا جمعه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۴۲

مصطفی نظری چه سرمربی تیم ملی بخواد چه نخواد مصطفی نظری بهترین دروازبان اسیا وجز بهترین دروازبان جهان به نظر من محبوبترین بازیکن ایران ضمنا اخلاقشم۲۰.

mohamad شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۲۳

Khoda vakili soltane asiyaie
Soltan yedone bashe onam mostafa nazari bashe

محمد.م یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

آقا نظری حرف میزنه باید همه به احترامش خبر دار بایستند