کد خبر : 27831
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 8:39
-

پایگاه جهانی فوتسال پلنت هم از حضور ونانسیو لوپز در ایران خبر داد

پایگاه جهانی فوتسال پلنت هم از حضور ونانسیو لوپز در ایران خبر داد
پایگاه جهانی فوتسال پلنت نیز با تایید خبر پایگاه خبری فوتسال ایران، از حضور ونانسیو لوپز در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش Fut5al، در حالی که حدود یک ماه به شروع کلاس دانش افزایی مربیگری فوتسال در مشهد مقدس باقی مانده، رسانه های فوتسالی جهان با تایید حضور ونانسیو در ایران از برگزاری این دوره پیشرفته خبر دادند.

خوزه ونانسیو لوپز با حضور تیمش در صدر رنکینگ برترین تیم‌های فوتسال جهان، هم اکنون یکی از پرطرفدارترین مربیان فوتسال دنیا است که با توجه به ارائه تاکتیک های جدید در فوتسال مدرن دنیا زبانزد خاص و عام بوده است.

ونانسیو که در شهر میلان ایتالیا دارای کلینیک آموزشی تخصصی فوتسال است همه ساله شاگردان زیادی از سراسر دنیا دارد که در ماه جولای در این کلینیک گردهم آمده و اطلاعات فوتسالی خود را به روز می‌کنند.

Venancio_Joma_111

گفتنی است باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد زیر نظر فدراسیون فوتبال این مربی سرشناس را به ایران دعوت کرده تا از روز جمعه ۳۱اردیبهشت ماه به مدت سه روز برای مربیان علاقمند به تدریس بپردازد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام ابتدا در ساعات اداری با دو شماره تماس ۰۵۱۳۶۰۲۲۰۴۳ و ۰۵۱۳۶۰۵۹۴۳۵ (باشگاه فردوسی مشهد) تماس حاصل کرده و پس از انجام مراحل پیش ثبت نام، به شرط پر نشدن ظرفیت با ارسال کپی فیش واریزی به مبلغ ۶۰۰هزار تومان به حساب شماره ۴۲۰۴۵۵۷۴۴۱ و یا شماره کارت ۶۲۷۳۵۳۲۰۱۰۷۱۸۳۶۴  بانک تجارت به نام آقای مجتبی نریمان پور اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.