کد خبر : 27858
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 10:34
-

AFC میزبانی اصفهان برای جام باشگاه های آسیا را تائید کرد

AFC میزبانی اصفهان برای جام باشگاه های آسیا را تائید کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از ارسال نامه ایران برای تغییر شهر میزبان جام باشگاه های آسیا،تشکیل جلسه داد و با میزبانی این رقابتها در شهر اصفهان موافقت کرد. عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری این مسابقات گفت:کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری بازی ها در اصفهان موافقت کرده و قرار شد آقای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از ارسال نامه ایران برای تغییر شهر میزبان جام باشگاه های آسیا،تشکیل جلسه داد و با میزبانی این رقابتها در شهر اصفهان موافقت کرد.

عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری این مسابقات گفت:کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری بازی ها در اصفهان موافقت کرده و قرار شد آقای فی روز دوشنبه تا پنجشنبه هفته آینده به اصفهان سفر و از امکانات این شهر دیدن کند.

تراابیان افزود:تمامی اطلاعات مربوط به سالن ها، هتل ها و سایر تشکیلات را ارسال کردیم و با آقای ابرقویی نژاد هم هماهنگی های لازم را انجام دادیم تا این بازیها به بهترین نحو برگزار شود. اصفهان پیش از این تجربه موفقی در میزبانی داشته و قصد داریم تا حد امکان از پتانسیل و نیروی انسانی این شهر برای برگزاری مسابقات استفاده کنیم تا در هزینه ها هم صرفه جویی شود. ضمن اینکه نیاز به کمک و همراهی باشگاه گیتی پسند و آقای طاهری داریم چرا که در این رقابتها بحث ملی است و نماینده ایران شرکت می کند نه تیم خاصی و امیدواریم کمک شایسته ای برای برگزاری این بازیها شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۵۱

اره دیگه با چرب زبانی بازیها را انداختید سر دل اصفهانیها !!!
توی این شهر هم که عده ای هستند با چهارتا تعریف اب از دهنشون راه میفته و میمیرند واسه اینکه اسمشون مطرح باشه و مثلا کارنامه دار شوند!