کد خبر : 27976
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 - 23:45
دسته‌بندی نشده
-

نعمت‌اللهی: تخت جمشید مرودشت حمایت شود، صعود می‌کنیم/ ۷بازیکن لیگ برتری را به مرودشت آورده‌ام

نعمت‌اللهی: تخت جمشید مرودشت حمایت شود، صعود می‌کنیم/ ۷بازیکن لیگ برتری را به مرودشت آورده‌ام
سرمربی تیم فوتسال تخت جمشید مرودشت گفت: در صورتی که مسئولان مرودشتی توجه بیشتری به نماینده شهرشان در لیگ فوتسال داشته باشند، شک نکنید که به راحتی صعود خواهیم کرد.

وحید نعمت اللهی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از حدود دو ماه قبل تمرینات خود را در شهر زیبای مرودشت آغاز کرده ایم و با عشق و علاقه فاصله ۴۰ کیلومتری شیراز و مرودشت را به همراه بازیکنانی که به اینجا آورده ام طی می کنیم تا انشاالله تیمی درست کنیم که لیاقت فوتسال فارس را نمایان کند.

وی افزود: حدود ۷ بازیکن و نیروی بومی را از شیراز که سابقه لیگ برتری داشته و به لحاظ اخلاقی و فوتسالی خاص هستند به مرودشت آورده ایم تا بتوانیم برای تیم نوپای تخت جمشید شاکله ای درست کنیم که جوانترها و بومی های این منطقه هم در کنار آنها شکل بگیرند.

سرمربی تخت جمشید مرودشت با تقدیر از زحمات مهندس برومندی نماینده مردم این شهر گفت: حمایت مسئولانی که خود بانی خیر شده و امتیاز برق شیراز را برای مرودشت مهیا کردند را این روزها بیش از پیش نیاز داریم چراکه تا فاصله اندک باقیمانده تا شروع رقابتهای لیگ هنوز چند مورد در آماده سازی تیم باقی مانده که به نظر نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

نعمت اللهی تاکید کرد: تیمی که خوب ساپورت و حمایت نشود بالطبع اگر اول کار به مشکل نخورد قطعا وسط کار به مشکل برمی‌خورد. به همین خاطر چشم انتظار حمایت مسئولان دلسوز مرودشت هستیم چراکه مطمئن هستم اگر حمایت شویم می‌توانیم جزو مدعیان صعود قرار گیریم و شاید هر روز که این حمایت ها دیر شود به لحاظ نتیجه گیری ضربه ای بخوریم که قابل جبران نباشد.

وی با بیان اینکه این تیم باید اولین بازی خود را با نفت امیدیه برگزار کند یادآور شد: تیم خوبی را که رضا داوودی همکار عزیزم درست کرده را نباید دست کم گرفت. من به عنوان سرمربی باید ذهن خود را مشغول مسائل فنی بازی تیمم کنم و امیدوارم این شرایط برای من فراهم شود که دیگر دغدغه ای بابت دیگر مسائل غیرفنی تیم متوجه من نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود جمعه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

سلطان فوتسال آسیا محمد طاهری