کد خبر : 27958
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 - 14:56
-

پیروزی، ورزشگاه اصلی بازی ها/ ساعت بازی ها مشخص شد

پیروزی، ورزشگاه اصلی بازی ها/ ساعت بازی ها مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جام باشگاه های آسیا از نهم مرداد به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد. ستاد برگزاری بازی ها به ریاست عباس ترابیان نیز در حال برنامه ریزی برای برگزار هر چه بهتر بازی هاست. از همین رو این ستاد، ورزشگاه پیروزی را به عنوان ورزشگاه اصلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جام باشگاه های آسیا از نهم مرداد به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد. ستاد برگزاری بازی ها به ریاست عباس ترابیان نیز در حال برنامه ریزی برای برگزار هر چه بهتر بازی هاست.

از همین رو این ستاد، ورزشگاه پیروزی را به عنوان ورزشگاه اصلی رقابت ها انتخاب کرد. تمام بازی های تاسیسات دریایی و بازی فینال نیز در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.

همچنین تیم تاسیسات دریایی قرار است در گروه A بازی ها و به عنوان سرگروه قرار بگیرد.

بازی ها نیز در ساعت های ۱۲، ۱۴:۳۰ ، ۱۷ و ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

تاکنون میزبانی ورزشگاه پیروزی قطعی شده و ستاد برگزاری بازی ها برای سالن دوم از بین سالن های ۲۵ آبان و مخابرات، یکی را انتخاب خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی جمعه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۴۰

کاشکی بازیا بصورت اچ دی فیلمبرداری بشه.بخدا افت داره که هنوز اچ دی نشدیم.همه کشورا کلا شبکه هاشون اچ دی شده غیر از ایران سوریه فلسطین افغانستان اردن و دو سه تا دیگه. واقعآ این اوج حقارت نیست برا ما؟؟
البته ما ایرانیا یه ویژگی خاص داریم که هیچ کشور دیگه ای نداره و اون پوست کلفتی و خجالت نکشیدن از عقب ماندگیست.(منظورم صداوسیماست که یه آدم کاردان توش نیست که پروسه ی اچ دی شدن رو محکم دنبال کنه تا به نتیجه برسه)

ابولی جمعه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲:۰۴

اره خداییش راس میگه!!!!
ای بابا کو گوش شنوا…
خودتو خسته نکن